4.30.2015

小檬成長報告@ 3Y3M

小檬 3Y3M~  


好耐都冇寫小檬嘅成長報告。
過咗三歲,好似已經咩都識嘅佢,
其實喺媽媽口中都一樣大把野講~


聖誕病完一輪之後,三歲生日到而家食量都有增加咗,
婆娑話喺屋企食飯都食到好多,
喺街就一時時,唔想食就話飽,不過食雪糕又OK。
湯開始肯飲,不過要講條件,好衰。得一啖起兩啖止。
不過總算係個好開始嘅,喺日本食蝦之後,
返到嚟都肯食,連埋啲炸蝦飯嘅汁就好鍾意,
不過食完碗飯又會話啲蝦唔好食。

牛肉,豬肉都食喇~所以基本上所有肉類(豬牛雞)
魚/蝦,蔬菜都會到肚。
之前喺酒樓飲茶除咗叉包之外就冇咩點心會食,
而家都會食吓半粒牛肉,酥炸魷魚鬚。
酒樓飲茶通常叫飯同麵佢食
水果就不嬲好鍾意唔使講。


返學夜晚930會準時叫要瞓教,不過有時都攪吓攪吓十點,
小檬偏細粒,夜晚肯飲奶都繼續比佢,
飲完就刷牙仔,之後就瞓,陪瞓角色通常都係我,
講兩吓故事,講兩吓今日回顧(有時就輪到佢講) 
已經瞓著(講緊係我)佢碌吓碌吓就瞓
或者我會話出去換衫返去就瞓咗。

活動能力
之前喺公園唔敢擒果啲而家大部分都肯玩,
跑跑跳跳絕對冇問題。
單腳跳平衡木都OK,見佢喺學校都有玩
小肌肉發展,扣鈕啦,拉拉鍊,冚蓋都做到
不過就未係好純熟    

自理能力
自己著外套(之前已經識著,不過未係好成功,而家純熟咗)
自己著褲仔(只限橡根款)
自己著襪仔(有時要幫吓手)
自己著鞋
自己孭背囊
自己走入去Vee vee
自己poo poo (有時自己拎小廁板坐上去添)
自己食飯(有時會見到婆婆或者自己頂唔住會餵一兩羹)
簡單啲講,已經算可以攪掂好多野,
有時仲幫吓我手拎野,幫吓照顧妹妹。。yeah~ 

keep 住好聽話,不過都會有自己嘅想法安排
例如唔想沖涼住,想玩多一陣,
我會比5分鐘佢,話比佢知鐘嘅針掂到6字就要去沖,
一掂到6字佢自己就會話要沖涼喇。

有一日表舅父買咗盒新玩具比佢,
果晚再開就會好夜,我話唔好開,初時我其實想讓步,
不過後來知道講咗就要堅持,於是都係唔比開,
不過應承佢第朝一瞓醒就比佢開, 佢好聽話,真係無扭開. 
結果,佢第二朝真係瞓醒食完早餐就問我個玩具,
我亦有將呢件事叫佢自己同舅父母講。等佢知道做得好有其他人讚。

好勝心強,有時見到婆婆幫佢做啲佢識嘅事,
我會話比零分lu,佢會即時刻自己做返

整體嚟講,算乖巧(咪講)
媽媽都唔係機使勞氣話佢,
總結乖嘅時間有90巴仙

好開朗, keep住成日都咁開心!
好錫媽媽爸爸,先日話愛媽媽
因為近排學校教(學費真係抵比!)
好錫妹妹,成日錫佢(不過都會爭吓野玩)
而家會話點解我地咁耐未返? 

講野有大人語氣。
 一喺房叫"哎呀"佢就會沖入嚟問 
"媽咪要有冇事呀??"
爸爸揸車
" 爸爸呀。。你唔好開咁快啦。
你睇住呀。。。睇實啲車呀!"
(語氣浮誇)

"妹仔,唔係咁樣架嘛"
(唔知幾時開開始識改名)

記性超好(唔通又係媽媽眼中特別叻?)
兩歲幾時。。去探朋友,果個停車場喺大約大半年前都去過一次。
佢一到,就同我講,媽咪記唔記得果次喺呢到買咗本恐龍書呀。。。
我O哂咀,因為我唔係太記得,跟住小檬話,
呢。。之後返屋企接妹妹去探Linda個妹妹嘅呢 (要佢提返我)
又好似係喎。。
每星期我地都同唔同朋友親戚食飯,
佢都記得邊個打邊個,咩衫/禮物/玩具係邊個送。
幾時邊個做咗啲咩

認路好叻
經過迴旋處,問係咪婆婆拜年(應該係拜神)果到,
仲要係到咗迴旋處之後,仲有大直路上斜先到,
佢咁都認得果個位。

不過有時又諗我地大人都認到,都記到。
佢記到認到唔出奇,只不過我依然覺得佢係BB咁,
以為佢未有大人嘅能力啫

生活照

擒高擒低冇問題,
係媽媽驚啲大哥哥追追跑跑撞到我

最愛始終sir滑樓

蛇仔明大架光臨

終於肯玩鞦韆喇。

媽咪癡吓坐先

學校果時啱啱教春天,就去公園賞花

睇草

搣紙比較差,喺屋企練習吓


搓成紙波玩

件miki house太細喇,
未去日本前摷咗呢件雞仔雨衣頂住先

我書僮嘅咭片 ~ 

乖乖自己到功課,因為啲功課好好玩

(下年應該冇咁簡單)

熊貓

大家食咩呀~呀 呀

拆利是後比佢自己揀一份玩具,
自己入舖頭同店員哥哥買,好成功~



幾時都咁愛公園

tea~buffet 

舅父係我好朋友~ 成日同我玩
其實係舅父好鍾意玩 
而家用手掩住口笑,好攪笑

小檬繼續加油~
下次報告要再食多啲野,咩都食架喇!

14 則留言:

  1. 小檬整體都已經不錯,叻叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~我已經好滿足收貨

      刪除
  2. 小檬叻叻呀!! 大過佢APPLE 有D野都未必做到呢 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個小朋友特質發展速度都唔同,有啲較遲起步架。。

      刪除
  3. 小檬食野都好健康喎, 好GOOD呀~~~仲有聽媽媽你咁講, 我覺得佢好乖呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食野而家算係叻左,多左試新野。起碼咩肉類/蔬類。。食物金字塔裡面嘅食物都都肚,我已經好簡單,佢肯食就得。

      刪除
  4. 小檬實在太乖啦, 如果我可以好似你咁, 唔洗成日勞氣就好了, 唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 托賴啦,其實有時兩兄妹相處都會有勞氣時候

      刪除
  5. 小檬真係好乖巧呀~ (咪講)~
    仲有係個好哥哥~
    記性夠好, 第時讀書一定好叻叻~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算好收貨架喇!
      希望記性好,讀書會冇咁辛苦,我地多啲時間去玩=p
      已經唔係我個年代。。而家啲教育好得人驚。

      刪除
  6. 第一張相仲有BB樣呀﹗
    小檬真係好乖好乖呀﹗唔使媽媽勞氣,真係超抵錫﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有時有啲moment都勞氣架,不過我諗佢已經算係咁,所以我唔會再投訴。

      刪除
  7. 小檬好叻仔, 又乖, gen mama你教得好好~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔敢當,我諗主要係佢性格乖巧

      刪除