4.13.2015

復活3~ 拜公公

星期日姐姐放假,我地兩個湊兩個。
呢日稍為休息

見尋日咁熱,又幫妹妹紮起啲頭髮先!

前面陰,鬢咗邊仔

兩條孖邊成日有高低,希望越紮越好!
   
食完晏到婆婆家集合先去拜公公。

瞓醒哂晏教就喺3婆婆屋企樓下放吓電

好熟手嘅小檬哥哥

新手嘅妹妹豬



大膽到C,要擒到好高
掛住阻止佢,冇影相喇


食埋個新鮮出爐嘅蛋撻就行,
晏啲去冇咁多人。
得知5點之後先散封路,我地啲車先入得。
好順利入到泊好位,沿路都好少人。。。
(奇怪 ?????)
原來呢到收5點!!!! 

好在我地架車入咗咋
(當時我睇錶係啱啱好5點, 汗!!  =___= ")

如果拜唔到婆婆肯定問我地邊個話5點上
不過而家時間啱啱好,又冇人。。hehe

呀嫂買咗部IP比公公,可以send msg 比我地喇

拜完仲有時間去餵魚,好在冇比人趕

公公見到呢兩個孫應該好高興

舅父帶左啲魚糧嚟餵 


妹妹豬都唔識發生咩事
個叔叔仲捉咗隻龜上嚟叫我地拎返去養~ 

夜晚約咗表舅父母一齊食飯。
時間未到就係starbuck坐吓,
妹妹charge吓電。
舅父母就帶小檬落樓下玩遊戲


攞咗啲獎品同波波返嚟,算佢有妹妹心,攞兩個比一個妹妹

食飯時候妹妹喺都要癡住我,婆婆都唔跟。
一係就要出去行街,未有一分鐘停過。
好在小檬都叫乖乖自己食到碗飯,
唔係我就真係爆炸

食完表舅父同咗小檬買玩具,小檬拎住兩份,
話隻老鼠係幫妹妹揀。
我話你又知, 
佢話頭先問過妹妹架

三歲人仔就識埋妹妹嘅quota @@

3 則留言:

  1. "問過妹妹..." 好快妹妹識自己揀~ 唔駛哥哥問啦~

    回覆刪除
  2. Genmama:
    ~哥哥都好錫妹妹, 咩都預埋妹妹一份!! 有妹妹心!!

    回覆刪除
  3. B be扎起孖辮真係超級可愛呀,頭頂可以鬢辮咁樣冇咁熱,幾好喎!
    睇依批相,兩兄妹真係勁似媽咪,對眼好大好靚呀 ^^
    小檬同長毛象第二幅相,係扮緊蜘蛛俠嗎?

    回覆刪除