4.06.2015

日本4日3夜親子遊~ Day 4

到最後一日喇。。。要捉緊時間(shopping) 

 今日早咗啲出門口,小檬又充滿力量暴走

今日先見到啲扭蛋蛋
係扭唔到麵包超人嘅

my breakfast

由於太早嘅關係,d百貨公司仲未開門,
行咗一陣Big Carema,
買咗啲麵包超人玩具,其實真係唔貴,
不過真係拎唔到,同屋企已經好多玩具,
買咗兩三樣就算 (好多仲要買兩三樣!!!!!)

行左一陣小田急百貨,
呢度先買得最多小朋友物品。
爸爸就同小檬行玩具部。
玩得好開心
(媽咪都買得好開心)


買吓買吓以為好多時間,
點知連食晏嘅時間都冇就要返酒店趕搭車去機場!!!!

唯有整包奶同麵包比小檬

每日都買買買嘅我
係兩o急加兩個handcarry返!
勁~

等上車先有啲時間影酒店啲裝飾




成程車我地都瞓到豬咁。。。
到左機場check in喇

過埋關先,之前話會check嘅免稅用品其實都唔會check,
求其比返張紙佢地就得。

搵間餐廳醫肚先





4日都冇咩時間食到嘅牛扒飯,喺呢到食到
-仲要好味添


食完就買手信,我冇咩研究邊樣必買,樣靚又好似好食就買,
 royce朱古力,好多港人買,因為日本買平啲,
我公司同事好鍾意,不過我都係鍾意純淨薯片
 綠茶kitkat好似話說香港冇
(其實我唔知,見特別啲就買)

富士山kit kat cheese

買完哂都未有得上機走去呢個蚊形kids area 玩
球球叔叔又話好大嘅?
原來T2呢個係細啲嘅。 

終於等到上機,今次都有窗口位。
睇電影。。。米奇妙妙屋。。。食兒童餐。。。
後來有啲扭計,佢話要睇woody
(爸爸之前話飛機有得睇 而家想睇=___=) 

 後來攞咗啲動物園相比佢,再重溫多一次,
都拖到一段時間,差不多landing,
佢又扭過,時間喺夜晚十點幾,飛機出面黑漆漆一片,
咩都搵唔到嚟講,拎咗啲之前準備嘅糖仔比佢食。。
一方面,減輕take off的耳壓不適,
點知差不多最後5分鐘佢爆2喊。。。

我要落車呀 !!!

哈哈哈。。。臨尾都要引我笑!! 

我話係落飛機呀。。。我明白嘅,
困咗喺到4個鐘都冇行開,(其實應該帶佢去吓廁所)
又眼瞓喇。。。都好正常。
喊左兩三吓,好快我就氹到佢收聲,
周圍啲乘客應該都唔會覺得好煩擾呱。
好快就降落咗。。。。thanks!!  

鬆一口氣~  

落機樣

攞行李,差不多到十一點幾,
至錫我地嘅舅父喺青衣機鐵站等我地車我地返屋企,
結束我地嘅日本遊喇!!

3 則留言:

  1. 啲YEN 平其實去日本真係好抵
    我行100YEN 店都可以行半日, 正

    回覆刪除
  2. 小檬好似都好ENJOY 今次旅行咁..
    今次咁成功, 我相信好快你會再PLAN 第二次, 哈哈....

    回覆刪除
  3. Gen Mami:
    ~滿載而歸, 所有行李都比你裝到滿晒!!

    回覆刪除