4.09.2015

日本戰利品

雖然然只係4日3夜嘅日本,不過以我超強嘅購買能力。
買到一床都係,唔係難事。

雨衣
(大家買雨衣記得睇吓有冇書包啪鈕位呀,
咩孭起書包會好好多架!)

小朋友用品


化妝品/藥房

我真係好鍾意日本棉珠耳環/衫

鞋鞋鞋鞋鞋鞋

環保袋 
 star war 冰格,筷子 
香港好少見好
好錫小檬嘅表舅父好鍾意,買比佢

後感
其實4日3夜真係唔太夠,不過又唔想再同學校再請假
而且,又唔好意思自己去玩,放低妹妹比婆婆咁多日。
自己亦掛住個女
算啦,去多兩日我就更加血流不止
小檬一如以往,好肯行,唔會扭抱,唔使帶車仔,
介咗片,所有都好方便
返到嚟先發覺我一樣野都冇買比小檬爸爸
只有喺遊戲舖裡面攞嘅一個sega膠袋...

我諗我要再去多轉買返份禮物比老公至得!

28 則留言:

  1. 就單憑唔記得買禮物畀老公,就已經值得再飛多轉過去啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 就呢件事我深感內疚,我一定要好好安排下去買返份禮物比佢

      刪除
  2. 嘩,戰利品真係多到..........去多轉都係值得既,嘻嘻嘻

    回覆刪除
  3. Gen Mami:
    ~我相信你以前去旅行, 仲shop得勁!!
    ~揍住小檬, 都可以shop到咁多!!

    回覆刪除
  4. 睇到嘩嘩聲呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係哩。。真係好開心架
      你都快啲試吓

      刪除
  5. WAKAKA!! 仲有份動物玩具無介紹既?日本係咪平好多呀??

    我覺得...可以買多D囉~!!!!XDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎。。動物園係第一日喺Isetan見到要買嘅玩具,順便紀念一吓去咗上野動物園
      其實我都覺得買得唔夠....嗚嗚嗚

      刪除
  6. 呢~ 你前幾日影D相, 我都發現你對新波鞋架喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我冇諗過買新波鞋,不過一見啲顏色好鍾意,又有啱我size(我超迷你腳)唔買唔得。
      香港而家都有,不過見到千幾同六百幾都有,我就買五百頭

      刪除
  7. 咁你要快d再飛多轉, 買份禮物俾老公補數啵, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆

    1. 係,真係漏咗去補返先

      刪除
  8. 好勁呀~ 帶住小朋友都可以shop 到咁多, 應該全懶小檬爸幫手湊仔, 所以你真係要飛多轉買D野多謝佢啦~ 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都同意,即係我真係應該飛啦。。
      小檬爸爸真係冇得彈

      刪除
  9. hahahahaha, 咁都俾你諗到個好理由去多轉

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係...米飯班主點可以得失架。。。

      刪除
  10. 4日3夜都買到咁多野,勁!
    快啲飛多轉啦~

    回覆刪除
  11. 哈哈哈~~~ 去啦去啦~ 支持你架 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我荷包應該支持唔到

      刪除
  12. 強呀!借問聲行街果陣有無覺眼邊度有多D 整公仔便當0既模型?下個月到我地去日本!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇見到呀。不過我朋友話應該秋葉源應該見到

      刪除
  13. 超強既購買力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最敝係掃貨果隻購買力,唔係"有錢果隻購買力"啦 > <

      刪除
  14. 我都買左好多。好多。真係好多!

    回覆刪除