4.24.2015

Cake Smash 背後

好耐之前同NT哥哥講好要同妹妹豬影cake smash。

本來諗住喺草地影,唔使錢book,
要改時間冇問題,不過妹妹生日嘅時間係寒冬,
而我又覺得要著少啲先好睇 ,outdoor 實在冇可能
於是不如試吓studio。
雖然NT哥哥鍾意影outdoor,不過佢咁nice又咁全能,
有咩難到佢吖!

時間喇。。夾左好耐都夾唔到,
果排又過年多節目,星期六日NT哥哥又爆哂。。
終於有日要去小檬學校觀貨,
於是順便請埋下晝假,趁weekday影

book咗studio就即刻拍左之前放入購物車嘅白色裙仔,
仲有party dress,之前睇中咗好耐諗住買先話冇佢碼,
結果又再揀過款,淨係呢part都纏擾咗我幾晚(需知我每晚得好少時間)
終於都叫攪掂哂妹妹啲outfit

白色紗裙仔rmb39/ 杏色閃閃裙 rmb89/ 皇冠仔 all from TB

日本返嚟之後三日就cake smash,
我地三個配角就返嚟先算!

好在之前淘妹妹的都準時收到~又啱身又靚!!
 如果唔係要再搵衫我就頭痕。
至於我就新C坑,著咗喺日本買嘅衫,
諗起前幾日喺公司附近買嘅紗裙,都襯到吖

襯返個studio,小檬都應該要elegant啲,
趁件西裝縷仔仲啱著就著多幾次!
求其襯件灰色字TEE就變得smart casual啦!

爸爸。。。um。。。er。。。我冇理過佢,
都係著返佢平時果啲襯衫啦!

除左個蛋糕,其他啲道具一概欠奉!
冇時間準備

喺小檬學校返屋企接妹妹,食完lunch 買埋蛋糕就上去。
妹妹好醒,爭取時間瞓咗! 

Studio好靚



  



我地放好哂啲行裝,NT哥哥睇吓點影
道具部就幫手安排

小檬就周圍走,又驚佢撞到,又驚佢整冧哂啲野。
setup好喇。。請咗小檬試位

所以出左張好chok嘅莫公子
(冇錯,影得咁好都係試嘅!)
將蛋糕放好晒等妹妹埋位喇!
妹妹應該識聽,所以就起咗身。
爭取時間,快啲幫佢換衫就嚟。。。。
一開始我就抱住佢坐,跟住佢先肯坐,慢慢移動。。。

大家都為咗妹妹豬呢輯相爬咗喺到好耐

佢就比個蛋糕吸引住,試食之後就完全忘我。
食得好開心~ 越食越滋味

所以都影得好順利

換衫 休息

跟住到我地一家果啲呢,
呀莫公子就開始扭喇,事關呢邊廂我地影得咁順利,
冇人攪攪陣係因為爸爸比個架電話小檬睇佢鍾意嘅you tube
所以之後嘅家庭照就出現小檬嬲爆爆嘅情況

好在後來跳床令佢開心返
 

好在Cake Smash 算順利,兩個鐘頭時間啱啱好
走得,又開心哂

最後送上型男與索女
(趁未比人投訴刪除之前大家copy低喇!)

完成埋呢個project之後我正式宣佈

休息! 

10 則留言:

  1. 影一輯相嘅準備功夫真係唔少嘢﹗要畀個勁你呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實今次咩都冇野要攪,淨係買妹妹啲衫,紗紗裙著得返,價錢又唔貴,白色夾衣都應該係影相先著,唔貴先買。。。呵呵,好似離咗題!因為我想講我好鍾意呢兩條裙,原單啲料又靚!

      刪除
  2. d相好靚呀~~~ 讚讚讚讚

    回覆刪除
  3. 妹妹條裙好靚呀!

    回覆刪除
  4. 個STUDIO好靚!! 你預備左咁多野真係好有心機, 唔怪得D相咁靚!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以野都係studio裡面架

      其實淨係妹妹咋,我地啲配角唔使準備

      刪除
  5. 妹妹D OUTFIT好靚呀!!!!
    STUDIO 都好靚呀~~~

    回覆刪除

  6. 妹妹好可愛呀!
    請問杏色閃閃裙可以喺邊度淘呀?有冇link?

    回覆刪除
    回覆
    1. http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.2.9.181.UHJFfi&id=39763130324&_u=5ca9ff98317

      好似已經下架,你睇吓有冇第二條啱

      刪除
  7. 請問蛋糕邊度買架?1嵗bb食得?

    回覆刪除