4.15.2015

小檬N班 Sports Day

小檬放復活節長假之前嘅一日,學校舉行咗運動日。
上午唔需要返學,婆婆同佢食好lunch換好衫
就嚟接媽咪放半晝。

到咗運動場附近泊好車,到我同爸爸食晏,
之後就慢慢行去運動場。
運動日服飾係冬季運動裝,不過果日天氣都好熱,
我帶定短袖運動衫,淨換件上衫,繼續著返長褲
(好在醒目有帶,唔係實出哂汗)

而爸爸媽媽都有dressing code架,學校有4間分校,
用唔同顏色代表,我地間就係紅色!
於是我同小檬爸爸就著住唔知幾耐都冇著嘅紅色衫出場喇!
全個衣櫃都冇件紅色衫嘅我地,
我就走去買一件,爸爸就得契仔爸爸公司資助,
唔使買..yeah
媽咪知道唔使買衫比爸爸,幾開心~
梗係啦,小檬爸爸呢件紅色衫係唔會翻著架!

諗到運動日都有可能要從看台影落去影小檬,
我啲器材邊有可能吖。。於是向舅父借。。。
舅父一句,你邊夠力揸機吖??? 

係喎 =____=

咁啱運動場喺佢公司附近,又咁啱佢返嘅時間係4點,
我地運動日4:30完, 佢可以先到運動場影兩個鐘,
於是佢就成為是次運動日嘅攝影師喇!!又yeah!! 

 出場喇!!


小朋友先集合好,一班班排好,一齊唱校歌
雖然有舅父嘅相機,不過都影唔到小檬。
因為佢排第四,而周圍嘅同學仔都高過佢圍住咗
 

唱完歌之後,家長們就可以接返小朋友,
個個家長都好開心攬住啲小朋友,
我地都一樣,喺草地到度搵返佢,
好開心攬住,讚佢。。。 

情況就好似選完港姐啲父母去祝賀啲佳麗一樣,
不過其實啲小朋友咩都冇做過 =_______=
而我地亦20分鐘之前先一齊行入嚟...wakaka
我地做父母嘅真係零捨跨張 
未係父母嘅,真係未必會明白我地呢種感受!

大家紛紛家庭合照 
而家已經咁,第時畢業都唔知點算

小檬攞牌呀~ 

其實個個小朋友都有  haha

可能太多自己啲同學仔喺到,
小檬唔係好聚財。。。
竟然~真係大個仔喇

左哨


右哨 


R手指

帶咗頂帽又唔識郁咁 

 媽咪攬住就安心哂

都有見到小檬其他的同學仔,佢地未係好識自己傾計,
不過講起野上嚟都一人一句, 好得意

每日一張遊戲票,學校安排咗一啲遊戲比小朋友同父母一齊玩。

遊戲開始喇。。第一個係傳波波。

好明顯舅父迷戀我(講笑)
如果唔係點解鏡頭唔對住小檬,而對住我??


終於影返主角

跟住第二個就係運送形狀貼 



jump ~ 


再jump


婆婆都有嚟呀。。。見看台都冇人數限制,
就叫埋婆婆嚟湊吓熱鬧。

婆婆都好乖,著返紅色衫

第三個遊戲,hot potato 

運送薯仔到目的地。
中途跌咗呀。。其實都幾重。

自己跑步



運花花


親子跑步



呢日各分校嘅老師都好用心安排每一個遊戲,
遊戲時間亦會鼓勵小朋友加油,完成亦稱讚小朋友,
充分感受到他們的熱誠。

爸爸都有參加家長老師跑步接力賽。
不過可能太多家長參加喇,抽唔到佢!

如果時間同地點唔夾,我地都冇呢啲靚相

多謝舅父!! 

28 則留言:

  1. 我都好期待學校嘅sport day, 見你地個個都好好玩咁... :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 一家人加小朋友一定好玩!!

      刪除
  2. 宜家幼稚園都有sport day真係好,不過燒腩仔間應該無

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家咩都早過人,我自己到中學先有。。
      下一代大肚已經要運動日

      刪除
  3. 好玩呀!啲相得好好,小檬愈來愈靚仔。

    回覆刪除
  4. 好鍾意小檬個 "微笑樣"
    好似好懂事好成熟咁, 含蓄得嚟又好可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢好眼瞓, 又有咁多同學仔喺到,有啲尷尬..haha

      刪除
  5. 你地個sport day 好熱鬧呀~ 4間分校一齊玩~
    D相好靚呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有舅父靚機,咁係靚啦。佢初頭再認真話問攝影組果啲同事借影度山邊果啲鏡喎。。。嚇c我

      刪除
  6. 咁好咁細個已經有sport day, 呢邊唔係話 sport day, 連出去學校playground 玩都未試過,唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 連出去學校playground 玩都未試過<==點會呀?冇得出去,咁有冇啲outdoor 活動??

      刪除
  7. 依家幼稚園㗎 sport day 都好認真啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。好認真, 好pro

      刪除
  8. 呢一日我都係運動場附近,勁多學生同家長係商場食飯,我都估係運動日,仲諗緊會不會撞到你。

    回覆刪除
    回覆

    1. 我地喺果到食晏呀。。。撞唔到你添

      刪除
  9. 個sport day好pro呀!
    小檬個認真樣好型仔~~EE比你電暈咗

    回覆刪除
  10. Gen mami:
    ~sport day 好大規摸呀!!而且, 我覺小檬都好投入去玩!!

    回覆刪除
  11. 好正啊, 我都好期待參加大爺第一個運動會啊~~

    回覆刪除
  12. 實好玩啦, 幾時呀??

    回覆刪除
  13. 好似好好玩咁。小檬間學校真好。咁有無見到小東一家呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 見唔到呀。。可能太多人喇

      刪除
  14. 好似好好玩咁。小檬間學校真好。咁有無見到小東一家呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀。。。去之前小東媽問咗我,佢會去接放學,不過都係撞唔到,可能太多人

      刪除
    2. 原來出咗兩次。。唔怪之我我心諗好似回覆咗架。。哈哈

      刪除