4.02.2015

日本4日3夜親子遊~ Day 3 (上)

(終於出到)

Day 3 後樂園 + 原宿

今日嘅節目好豐富,所以要早啲起身~

影張Good Morning Japan先 ~ 
(我同小檬講,影張Good Moring Japan,
點知佢真係講出嚟!)

買咗呢隻明治奶比佢,超級鍾意



唞足精神,自己又再行過




新宿出發~搭的是丸丿內線一班車抵達後樂園



走出東京巨蛋方向的出口~
一出到站已經見佢到架超高嘅過山車。
真係唔玩都睇吓!右面就係巨蛋喇

一心以為目的地就喺呢個商場La Qua 嘅我地,
http://www.laqua.jp/
就入去食個麵先


好多間已經有啲妙齡少女排隊,應該係睇啲偶像果類,
我地當然背道而馳,揀啲冇人排隊嘅。


好明顯,就真係麻麻哋好食。



大家都求其食完就算,

見到小檬食得超慢,無名火又起。。。


好在最終都順利完成,去旅行都預左食得唔好,
唯有返屋企補返(唔好比婆婆知)

呢個商場都好多野玩。。摩天輪 。過山車




轉動木馬


小飛船



搵吓先發現原來唔喺呢個商場,要步行返出去再過啲。


沿住巨蛋行
見到綠色士兵再行落去就啱。


沿路有好多動畫店舖,不過果時未開


行到尾左手邊就係

好在都好容易搵!


到喇~ 登凳~ 



 Asobono室內遊樂園
https://www.tokyo-dome.co.jp/asobono/

來自網上分享:
簡介:位於東京巨蛋城(Tokyo Dome City) 內的 Asobono兒童遊樂館
是個親子互動的好所在,館內分為大海區火車區商街區森林區以及嬰兒區
在每個區內都可體驗不同的主題及精心規劃的設施,
讓您和孩子一起度過一個愉快的時光!

地址:東京都文京区後楽1-3-61 Tokyo Dome City 
票價 小學生以下:60分鐘900円每延長30分鐘400円、
一日票1500円(5個月以下免費) 大人:900
營業時間:10:0018:00 (平日) 9:3019:00 (假日)
地鐵搭到哪?JR・都営三田線「水道橋」駅
 東京メトロ丸ノ内線・南北線「後楽園」
駅都営大江戸線「春日」駅

去到要排隊,好在都好快到我地,
先安放好啲鞋之後就可以買票入場,


呢日星期日,冇one day pass,買咗60 min 

如果有one day pass 真係可以喺到留一日(小朋友話)

2大人+1小孩+1 locker 多謝3000yen



比好錢就可以放啲物品喺locker。
我地拎咗啲紙巾/水等等跟身(好在我有預備個環保袋仔)
其他咩都放哂入去,跟住就係喪玩開始!!!!

Yeah ~ ~ ~ 



忍唔住要望喇!


媽咪明白嘅,去玩啦!!

全景




影唔哂,仲有後面架

呢個可以話係日本版本嘅playhouse/冒險落園

分5個區域玩

網上資料

BABY區~專為0~24M的BABY規畫可以安全爬行玩樂的區域
海~這裡有超大球池~各式肢體遊戲設施~
森~各式桌遊~靜態操作的玩具大人需要陪同指導才能盡興唷^^
街~就是來逛街拉~整個吃喝玩樂行程
駅~鐵軌自助吧~小男孩要帶睡袋來哈~這一玩就拉不回家的XD

首先係極度大型波波池




眼見到啲波波池,吹氣彈床,自己叫咩名應該都唔記得!



老老實實,日本波波池顏色就啱我心水喇!
我唔鍾意香港果啲七彩繽紛!(哈哈)





呢到叫海洋,所以顏色都用藍色

佢呆左企喺到唔知玩邊樣先


終於都係跳彈床


sir...


又上過

爬咗上去又sir返落嚟


堡壘上上落落,擒黎擒去
















開心都行緊都笑


                                        



爬石

成個場你都可以爬來爬去,走嚟走去,捐嚟捐去


係咪你都睇到頭暈??
淨係睇到累 ??
佢呀媽即係我,走到呢。。。。

日本小朋友玩得都好斯文,
所以後來只要喺我視線範圍就算喇。。。
我真係冇氣

終於我決定同佢一齊玩吓啲波波

hi~hi~

wa..wa ...

飛~飛~

玩完呢個大型波波池,就去玩吓車仔,呢到成個場都係玩車車/火車/lego。


啱哂啲車迷。



小朋友可以自己砌好啲組合組件


駁過超大影型火車都可以!














小檬反而好鍾意lego,完全唔肯離開。

玩咗一陣又去發現新大陸
去咗另一個zone玩,
有煮飯仔


supermarket

廚房
開哂人哋啲門


湊BB,barbie換衫



成地都係玩具好震撼

小檬好鍾意玩barbie喎,不停同佢梳頭,換衫


Mami最得意係呢個dyson吸塵機。


小檬唔肯玩,唯有我示範。

跟住入咗深淵。



小檬好鍾意玩砌屋仔 ,檯凳杯碟浴缸,床仔bb車。
又係好鍾意(其實有咩唔鍾意玩吖?)


好認真咁整緊間屋


果時老公話如果第時啲小朋友鍾意呢d玩意,我地就破產
其實我都好鍾意,啲配件又精緻又靚。


不過真係唔好買第一樣,
唔係真係一個深淵~

見佢玩得咁投入,唔想打擾佢,
於是我地話佢知我地係出面拋圈圈。

好多9分yeah

如果唔係喺日本,我真係唔會放心咁做。

仲有個細BB area,比啲兩歲以下嘅BB玩
好貼心。


桌上遊戲。適合啲大少少嘅小朋友玩,
爸爸媽媽可以陪小朋友一齊玩


磁力

我好鍾意玩呢個又靚,又好玩 

立體砌牆

 呢個好考創意,你諗得到,砌得到嘅立體形狀都得

歡樂嘅時光跑得特別快,又係時候講byebye。
我地已經預早半個鐘話佢知夠鐘,等佢收拾心情。
一話佢知我地差唔多夠鐘走喇~ 
(係差唔多咋,都未係話而家走)

佢已經咁嘅樣喇!!!





跟住好明顯係爆喊啦!!

(爸爸,你唔係覺得就咁錫一啖就可以平伏佢心情呀?)

真係喊到收唔到聲呀
見到佢咁,真係好好笑,陰公豬!!

好啦好啦,最終我地要加鐘~

我就真係要唞吓喇。。。

等佢自己去玩lego
呢到好好,小檬自己玩我都好安心

(半個鐘跟住個傻豬見爸爸行開,又以為要走,
又喊過。其實爸爸去買野飲。

終於話走話走,走咗三次先真係走到。
小檬都好乖,
講明玩多幾多次就真係會乖乖走,
冇扭~都算係咁,
我幾驚要繼續玩到收舖呀

呢到真係好啱小朋友玩,我去呢日冇遊客(除咗我地)
日本小朋友又好講守秩序,唔會推。啲設施又乾淨。
小朋友真係會玩得好開心,大人又安心
極力推薦比會去日本嘅朋友!

14 則留言:

  1. 真係好大好多嘢玩呀﹗一個鐘絕對唔夠玩﹗我估我自己去都會喺到迷失呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呀。如果每part都好心去玩,起碼每part一個鐘,如果weekday有one day pass 都好抵

      刪除
  2. 哇, 好正呀, 小朋友點捨得走呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。小朋友梗係想玩耐啲

      刪除
  3. 嘩, 呢度真係超正超多野玩呀, 如果俾著係我, 我都應該唔會捨得走~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。面對咁開心嘅遊樂場叫小朋友走真係幾殘忍

      刪除
  4. wakakaka~ 好似去骨場咁, 要加鐘~ 真係好好玩呀~ 香港果D真係冇得比呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢到真係好好玩,加鐘都好容易理解嘅!所以都比佢玩耐啲

      刪除
  5. 日本波波好似以前香港好流行的 "份子雪糕" 啊,真係好靚 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都比較鍾意呢隻波波

      刪除
  6. 你兩公婆真係好, 陪仔陪到底呀~ 附近無街行咩? 你唔蛇去SHOPPING O既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢到唔可以自由出入,同埋見佢咁開心,我都想陪佢玩嘅。。

      刪除
  7. 睇到嘩嘩聲, 我驚到時係我唔願走咋

    回覆刪除
  8. 比我都唔願走呀,一個鐘邊夠!
    如果我呢邊有d 咁既地方就好了(發夢中)

    回覆刪除