4.17.2015

第一次輕鐵+ 八達通

小檬已經過咗三歲,乘搭交通工具已經需要比錢,
通常出街都係爸爸車,所以都好似未急住買八達通。

星期日,爸爸車咗我地去TM嘅商業大廈之後,
就車婆婆同妹妹先去朱太婆婆(媽媽兒時嘅舊鄰居)
媽媽見方便,完成事情之後就自己湊小檬搭輕鐵。
媽媽搭輕鐵嘅經驗都係兩次定三次。

呢日帶住小檬,好似大鄉里咁。


媽媽就有八達通入閘嘟。
小檬未有八達通,就要去買飛。

我企喺售票機面前睇好耐都睇唔到我搭果程係幾錢?! 
唔係我唔識睇,而係部機嘅喺日光吓令我睇唔到,
已經左左右右都搵唔到個啱嘅角度 (可能我唔夠高=__=)

終於好辛苦咁先估到喺兩蚊,試吓真係啱! 

"終於買到飛機喇媽咪 "


 小檬仲講句咁嘅說話,
都唔知佢係讚緊我,定話我慢

第一次坐輕鐵

成功到達!!
去到朱太婆婆到幫吓手看舖



喺隔離飲茶期間,小檬又跟咗朱公公去行吓買玩具。
返嚟時,朱公公話佢叫VeeVee,佢就帶咗小檬去。
小檬真係好獨立,個個到跟,唔怕醜,
就算喺其他人面前都會表達自己嘅需要。
(媽媽病又發作,自己個仔做咩都叻過人咁..haha)

尋晚終於買咗張小童八達通比佢,
用咗N年前喺日本買嘅米奇套。
帶佢落街比佢試吓。。。


比佢自己揀,買咗包像皮糖

興奮mode



跟住再去超級市場又爭住要比錢!
大個仔媽咪行街你都記得爭住比錢呀!

8 則留言:

  1. 相信以後小檬會好豪氣地俾錢!

    回覆刪除
  2. 我都係搭過一次炸, 同埋會暈輕鐵浪.......haha~
    小檬大過左好多呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解? 太浪?
      係呀。。我最鍾意見到佢著啲褲吊哂腳,證明高咗。。。不過都係細粒豬=p

      刪除
    2. 我都係, 一搭輕鐡就暈............

      刪除
  3. 小枎成日肯影相, 真係乖~ 小寶完全唔會理我, 叫100次都唔理

    回覆刪除
  4. 你冇媽咪病呀, 蛇仔姨姨都覺得小檬堅係做咩都醒同叻過人架

    回覆刪除
  5. 睇來小檬有做老闆嘅風範喎

    回覆刪除
  6. 輕鐵我都忘記點買飛啦!而家有八達通,我都諗住呀女一三歲都買家先。

    回覆刪除