4.28.2015

掛兜

掛兜喇!!! @ 3Y3M

小檬而家夠高係大人廁所到wee wee(其實僅僅夠) 
話自己大個仔,要用大人果個。
已經唔去細呢個,是就拆咗佢!

(好野,廁所又可以多返啲啲位喇)

回頭睇返最初介片時, 唔知幾時先介到
而家又話介咗

總結一下先:
  
 15M   識點樣poo-poo
16M  認識 vee vee
17M  知道自己poopoo緊
17.5M  拉婆婆去Poo Poo

冬眠一年zzz zzz

29M 兜兜 / 介片褲~準備
零入球
32M  V 。 V  成功自己去Vee
33M  小檬介日片成功!!

成功介片之前
真正喺屋企唔著片嘅時間應該有一至兩星期,
啲sofa呀。。床呀。。舖哂毛巾。
一日應該都濕唔少褲,不過逐日逐日減少。到後期好似成功,
如果濕咗唔會幫佢換即刻,會話去緊攞褲,
等佢知至噏住唔舒服 (不過都係一兩分鐘)
有時都會掛住玩,會去唔切,有時又太急先出聲。
不過好快就識控制啲時間,
有時喺樓下講要去都可以返到屋企先去。

而家瞓晏教已經冇著片,瞓之前去一次,都未試過失手。

夜晚保險啲仲有著,
有時三更半夜都會自己起身話要去廁所,
所以其實可以試吓介埋夜片。

好啦,就今晚開始啦!!! 

28 則留言:

  1. 好叻仔呀小檬~!!!我地而家先開始幫小寶戒~ SEND你D BLOG俾小寶爸爸參考下先得~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有學校幫手, 小檬都係返咗學兩個月到先介到
      小朋友有自己嘅步履,睇吓佢自己ready 未,未就唔好勉強,不過可以做定啲準備功夫先!!

      刪除
  2. 咁啱既~ 我地嚟兩日都開始玩嚟個戒片遊戲~ 不過晉已經用大人厠所(踩上橩仔), 冇用兜仔呀~
    想請教吓, 究竟要唔要買戒片褲呢~ 有媽媽朋友話著底褲仔就得~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢肯講去VeeVee? 叻仔喎!!加油呀。。而家暖啲最好時機

      其實底褲仔都得,不過介片褲就厚少少,係毛巾質地,如果瀨都可以索少少,我覺得如果平,買都無妨(淘啲日單好平又靚),冬天喺屋企小檬都有著佢,其實唔係太厚架咋。
      我去日本都有著,萬一搵唔到廁所瀨起上嚟,都起碼索緊啲
      (不過而家佢都100%可以,都係保險啲姐)

      刪除
    2. 其實都係初初戒片中時用戒片褲, 無抹得咁慘啦~~~
      之後我諗住戒夜片時都著番~~

      刪除
    3. 我都係咁諗。。好似去日本咁,有咩事,都起碼索緊啲。。哈哈

      刪除
    4. 佢未識自動自覺去架,要提佢去,佢就自己拎櫈仔同除褲,企係大人廁所vv,我見佢又v到,所以冇掛個兜出黎啦!

      刪除
  3. 小檬好叻仔, 其實真係用咗好短時間就成功喇喎
    我都要趁呢個summer 下啲苦功

    回覆刪除
  4. 小檬勁喎~~~用大人廁所方便好多, 唔使又倒又洗個小童尿兜
    點解大爺仲未夠高用大人廁所既=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都係啱啱好,同"訖"高腳先得,又或我屋企個廁所矮啲呢。。
      小檬好細粒咋,大爺應該仲高過小檬

      刪除
    2. 南瓜仔有排先夠高。

      刪除
    3. 大爺好似岩岩先夠90CM咋...XDDDDD

      刪除
    4. 小檬都好似差不多。。。快啲出嚟度吓高啦 =D

      刪除
  5. BBB都係未戒到夜片~應該話我地都係同佢著左片瞓既, 未有勇氣試唔著片, 但又其實佢起身條片都係乾既~~~~~

    加油加油~~

    回覆刪除
    回覆
    1. BBB好叻呀。。咁快介到。
      但又其實佢起身條片都係乾既~~~~~ ==>小檬都係,不如大家今晚試吓囉。。。wakaka

      刪除
    2. 我都係,早上條片係乾,但係未有勇氣

      刪除
    3. 燒腩仔都係,早上條片好多時係乾,但佢會扭唔去vee vee,跟住扭得來條片就濕返...

      刪除
    4. 但佢會扭唔去vee vee <==日間有冇試吓唔比片佢?

      刪除
  6. 小檬好叻仔呀﹗咁快可以掛兜﹗快D戒埋夜片就安樂晒啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實成個過程都好耐。。。真係要比心機
      係呀。。希望呢個夏天攪掂埋

      刪除
  7. 小檬好叻仔呀,我家巨龍仲未識啊......
    我都要加加油了~~~^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 巨龍仲細嘛。。小檬都係差不多32M先介到,唔好心急

      刪除
  8. 小檬的戒片過程都好成功,我都要開始俾佢上BB廁所了。

    回覆刪除
  9. 龍BB 都已經開始進入介片狀態, 不過佢個高度同我屋企個坐厠重差好遠~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 買個細尿兜啦,好好架,有個屬於佢嘅比佢用,我覺得容易咗

      刪除
  10. (拍掌)!!!

    我同tarebaby而家努力緊, 希望快D有好消息啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 加油呀。。聽講女仔會容易啲

      刪除