4.14.2015

復活4~南丫島

睇新聞得知假期逼爆長洲,
原本都諗住去嘅我地,
唔係取消唔去喎,而係改去南丫島!!
Wakaka!

其實至在有個地方行吓。
今次小檬有個伴讀書僮一齊去,幫吓手。

我地搭三點船

出發喇。。。 

媽咪同小檬開始玩自拍!妹妹就喺後面扭計
好明顯兩位型男係攪佢唔掂5嘅

小檬搭船好有經驗啦!


妹妹豬可能肚餓,喺船扭計,
唯有比餅乾/橙佢食
(姐姐已經準備好一粒粒)

半個鐘好在都容易過...tks!

是日天朗氣清

伴讀書僮
小檬同佢就friend啦,唔使媽咪拖,要人地拖

太高喇。。好在隻手夠長

去到就搵地方比妹妹開餐

我地都食吓tea先

有人湊住小檬, 媽媽就趁機休息吓!

有個書僮真係好好多

對小朋友好細心架
大家有興趣可以預約

杯野飲太高,自己飲唔到
爸爸同書僮輪流服侍小檬

媽咪袖手旁觀 ..haha


食完繼續行吓 
沿路見到呢間好靚嘅舖頭。。

有人好鍾意呢架車,話影相好喎
(佢嘅世界就係影相!)

有間好似日本嘅貓咪cafe



暴走南丫島

再過條山路就到海灘,呢條山路超級多蚊,啲蚊大隻到呢。。
我抱住妹妹,書僮撥住唔好比啲蚊咬妹妹。(書僮真係100分)
爸爸就抱住小檬走快啲

幾經辛苦先行完呢段路到沙灘。。
好舒服呀~

已經黃昏


技癢

原本應該行到另一邊嘅 但仲要50mins,
如果再行,應該要差不多7點幾先到,到時天都黑又多蚊,
於是我決定折返(明智)
沿路返出去搵飯食。
之前一日先食完海鮮,加上兩個大少(係大人果兩位喎)
都唔鍾意剝殼,所以淨係叫左啲蝦,
剝埋比兩位大少。
食完搭船回程妹妹都冇咩扭計
(而家好怕同佢搭車/搭船=___=)

你唔好以為呢日嘅伴讀書僮真係書僮,
其實佢係一個攝影C,仲要係大果隻!

當日好隨意咁都影啲相

以免被偷相,我都加了我blog的水印,
不過攝影係佢~ NT












呢張相好明顯focus錯咗,借我仔女為名。  










tks for the photo ~ NT
http://www.iniley.com/

14 則留言:

  1. 呢個書僮真係好得,又影相又伴讀又撥蚊,仲餵埋嘢飲,一百分啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯,我比二百分添。(搏有下次..hehe)

      刪除
  2. 書童無得頂呀!available for rent 嗎?haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該冇問題,影過相嘅應該有折扣

      刪除
  3. 個書僮咁型仔靚仔,直頭想據為己有tim啦,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 你肯定要呢個伴讀書僮??
      你會唔會誤會咗伴讀書僮係小檬呀??

      刪除
  4. Gen mami
    ~你這個復活節假期, 真是日日都好歡樂. 去完op, 又去南丫島玩!!
    ~妹妹帶太陽眼鏡張相,好cute!!

    回覆刪除
    回覆
    1. hea吓hea吓,冇咩難度
      佢好似想食個眼鏡多啲

      刪除
  5. 有書僮係度, 媽媽你又輕鬆啲喇~~~hahaha..

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊,好爽架。。睇住小檬叫佢東,叫佢地西。。。

      刪除
  6. 妹妹大左好多呀!書僮好好。

    回覆刪除
  7. 搞清楚d個title好喎 係「高級伴讀書僮」

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嘅係嘅...Mr. 高級伴讀書僮

      刪除