4.13.2015

復活節2~ Gold Coast

學完畫畫之後,就去黃金海岸嘅we wa吹氣嘉年華
不過好多人呀。。。多到停車場都滿哂
我地即刻要plan B,喺出面食埋lunch先。
再折返就好啲喇,我地買咗套票


先排第一個game
是日烈日當空
大家睇佢嘅表情就知幾熱
排咗幾分鐘已經溶咗

姐姐同妹妹就喺樹蔭吓
(初頭有諗過妹妹留喺屋企,
不過我又唔想淨係帶小檬,呢日兒童節,
妹妹都應該開心去玩)

爸爸泊好車就陪小檬玩變色龍滑梯。

有得玩開心哂


呢啲game全部都冇玩 =p



我就同妹妹姐姐睇第二個game,排定先。

雖然好熱,不過妹妹都好開心周圍行。


玩咗熱鬧小馬。真係熱到暈。
隻馬要訖patpat坐落去隻腳要郁隻馬先行。
小檬初時完全唔識,
好在後來都叫郁

最後就玩呢個跳彈床

我唔得喇。。應該有啲中暑。
求其搵間餐廳飲杯野嘆吓



小檬熱到呢。。。

呢幾張相咁靚仔?


餐廳出面有兩架車車比顧客嘅小朋友玩
兩兄妹玩得好開心

小檬成日問妹妹去邊??



有個伯伯抱住個小朋友想坐,
比外籍老闆話唔係顧客嘅唔可以坐,
點知個伯伯仲問咁幾錢先可以坐吖?
 外籍老闆當然嬲,唔係錢嘅問題嘛

妹妹去吹吹風。。。。







開心妹妹豬


間餐廳好多懷舊野,好似呢架舊式遊戲機。

小檬扮玩,不過眼瞓喇,所以冇咩心機。

玩完就返屋企休息一陣
再約咗C兄C姐到三聖食海鮮


吖。。。

食完好滿足~ 
呢日堅係熱,我應該有啲中
好在唔係呢日去OP
唔係應該唔使行已經暈咗~ 

4 則留言:

  1. 睇相都感受到股熱氣呀

    回覆刪除
  2. 小檬真係熱到榭晒咁呀!
    玩足成日,夜晚仲要去食海鮮,返到屋企一定散晒呀

    回覆刪除
  3. 果日真係堅熱!喺三聖,屋企去十五分鐘,車去到門口,已經算好舒服=)

    回覆刪除