12.31.2015

相愛10年

頭幾年拍拖都有記吓一齊咗幾多年,雖然除夕好容易記,
不過結婚之後一直都冇咩特別慶祝。。。
而我成日都唔記得一齊咗幾耐=p

尋日心血來潮想問老公我哋拍拖到而家幾耐,不過都冇開口。
點知到夜晚老公叫我開信箱,話上海有朋友寄野比佢,叫我幫佢睇吓。
一睇信箱原本係棉花糖公司寄嚟嘅。。。

呢個棉花糖廣告成日係飛卜彈出嚟,我都有諗過整,
不過最後都係懶。估唔到老公整比我

原本我哋已經相愛10年 

老公今次揀相好有心思,由每個階段都有張相
拍拖,影結婚相,結婚,生仔,生女,一家四口一齊
盒內有揀咗相嘅真身對照

變成棉花糖嘅我哋,都冇咩走樣喎。。

比起其他由十幾廿歲已經一齊嘅人,10年唔係一個好長嘅時間,
可能我呢10年真係年年都精彩
.所以我覺得好長~

感謝你在這10年陪我走過人生的每一個的重要時刻!
 
感激我遇見你~

13 則留言:

  1. 檬爸好有心思呀...祝你倆繼續Sweet Sweet, 一直幸福.
    10週年快樂啊!!

    回覆刪除
  2. 檬爸真係好sweet,成日有驚喜氹你開心,要一直幸福落去呀!
    來緊二月都係我同老公拍拖十年,但我估佢實無心肝唔記得😣

    回覆刪除
    回覆
    1. 預左冇驚喜,到時有就開心成雙

      刪除
  3. 你就好啦,檬爸鬼咁浪漫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算係咁啦!你兩個突然一齊飛去另一度咪仲浪漫!

      刪除
  4. 檬爸檬媽成日放閃光彈,咁鬼冧,羨慕c人啦~

    回覆刪除
  5. 好冧呀~10週年快樂!

    回覆刪除
  6. Wish you would love each other forever, until the end of the world : )

    回覆刪除
  7. you guys are soooo sweet!

    回覆刪除