12.21.2015

X'mas Snack

聖誕節小檬學校除咗聖誕表演之外,當然唔少得小朋友最鍾意嘅party啦~
學校唔鼓勵小朋友帶禮物交換,不過小食就可以帶返去一齊分享!
即係話媽咪又要準備喇~
整野食呢part我就最。。。喳架喇~ 哈哈
於是又四出尋找一啲簡單又容易整嘅聖誕小食

搵到呢個就。。中咗毒咁,覺得呢個都容易吖。。又靚又得意~
(唉。。我實在太睇得起自己喇!)
一鼓作起就去買材料整。。。夜晚等妹妹豬瞓咗先開得工,
如果唔係啲士多啤梨會無故失蹤!

切好士多啤梨~容易  
聖誕老人個頭,原本係棉花糖,我初時以為都係cream,
好在之前BBQ買落有一包喺屋企。
不過個大小好似唔係好啱。。眼睛打算用朱古力,不過今次trial,
所以求其搵啲硬朱古力變眼睛就算,到咀仔喇。。買咗車里子。

第一個聖誕老人
我覺得好肉酸呀。。。wakaka
老公話啲小朋友唔識分嘅。。。但我自己過唔到自己個關呀

加上如果咁高小朋友拎住好容易跌
小檬示範

於是打消咗聖誕老人,再搵就見到啲簡單啲, 容易啲整嘅
(都好多謝燒腩媽大爺媽嘅意見~)

我屋企冇焗爐,初時諗住買啲現成蛋糕,
買材料嘅舖仔姨姨話可以幫我整,
整啱我要嘅大細,收費都唔貴, 同買嘅差不多,
於是就唔好煩,叫佢整蛋糕~

我就好簡單咁整啲士多啤梨
士多啤梨我買咗韓國呢隻,大細同形狀都好,

有啲三尖八角果啲就整比自己屋企人,wahaha

星期日食完lunch就開工喇~
切好角型做聖誕老人帽

好快完成
妹妹豬眼睛未離開過啲士多啤利 

比佢偷食下(啲頭頭尾尾)

初頭唧花仲唔靚

都係唧返圓形算
我唔識真係唔好攪咁多花臣~

完成~ 





其實有啲都唧得麻麻,不過算啦~

我技術係咁上下!

 另外都預備咗啲比屋企人,做冬可以送

比小檬過吓目,都OK滿意

雖然唔喺全部好靚,不過都係媽咪一份心意送比小檬啲同學仔!

Merry X'mas ~ 

8 則留言:

  1. 製成品都好靚呀,我覺得小朋友會食得好開心

    回覆刪除
  2. 好惦呀...我都好想食, 哈哈~

    回覆刪除
  3. 我覺得好掂呀, 好有聖誕氣氛, 小朋友一定搶住食
    搞到我都好想偷橋整俾蛇仔明添, hahaha.....

    回覆刪除
  4. No matter 製成品靚唔靚, 你的心意已經係滿分!

    回覆刪除
  5. 好靚呀,我都要整,不過未有idea,呢個好好呀,等我炒先,heehee^^

    回覆刪除
  6. 做左媽媽後真係會有心思為小朋友挑戰自己!! 小檬媽好野!!!

    回覆刪除
  7. 呢個簡易版己經好靚啦, 小朋友見到己經好開心..
    我最後係無整到架..WAKAKAKA..

    回覆刪除
  8. 好掂呀! 小檬有冇叫encore呀?

    回覆刪除