12.30.2015

聖誕快樂!!

呢排有風使盡,不停同小檬講聖誕老人夜晚會爬入嚟,
所以要自己瞓教同醒咗要去We We唔使喊
(佢有時急醒又唔想起身去廁所就會喊),
so far 真係有改善,於是隻襪入面份禮物當然唔慳得啦。
夜晚已經放好咗喇。。。

第二朝起身,叫佢地睇吓
妹妹好鍾意呢隻班尼
(唔。。。係個樣唔係咁可愛,不過都有教育意義嘅)

小檬呢就買咗三架tsum tsum車(近期愛上)

開心到佢地呢

本來諗住行吓對面個山,點知小檬瞓晏咗,
而表舅父哋遲咗 =_= 於是就臨時plan B
揀個最容易, 小朋友又最鍾意嘅活動
去公園

今日呢件啲顏色都好聖誕
舊年都有著。。今年啱身啲

又坐喺到影張相先



妹妹同空氣對話,個酒粒深到呢

呢條舊年嘅裙仔都短喇。。。
好鍾意見到啲裙仔短短,好可愛~

玩完一大餐,就食個early dinner,講都唔信,
我哋呢個時候都未知食咩。。冇book過餐廳
哈哈哈哈

食中餐,應該冇人爭啦,於是就去呢間唔多人去,
相信一定有位中餐walk in,果然6點都未夠就有位

呢隻鹿仔就啱啱瞓醒

釣小檬? 

有啲鍾意湊仔或者鍾意湊你個仔
嘅親戚朋友真係好緊要,
你睇吓我前面呢兩個幾忙。。

我哋就把握時間輪流食

食中餐冇咩聖誕氣氛?等我哋自己製造啦~ 



聖誕快樂!! 

8 則留言:

  1. 好開心呀!聖誕快樂檬媽!
    有人幫手湊,自己真係食得安樂D,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 最重要係小檬哋有跟佢地,佢地又好鍾意呢兩個小朋友

      刪除
  2. 有人幫手湊,真係拿拿聲自己食多幾啖,哈哈

    回覆刪除
  3. 出街食飯有人幫手湊真係要好好享受, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。真係要食返夠本

      刪除
  4. 三母子/女合照張相(第一張),檬媽成個少女咁呀,不過都畀妹妹豬個B模pose搶晒鏡 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 拍埋啲青春媽我行埋一邊啦
      妹妹豬啲pose成日都咁出位。。我點夠佢爭

      刪除