12.14.2015

噢。。聖誕樹

二人世界嘅時候,冇諗過屋企買聖誕樹。
到小檬出世第一個聖誕節,
佢差不多一歲,為咗屋企有聖誕氣氛,
當然要買棵聖誕啦~

用咗兩年嘅聖誕樹,唔知點解舊年聖誕完結之後
我哋就冇要聖誕樹。。。諗住今年買棵真嘅!!

但,我哋淨係識諗。。末有好敏捷咁行動=___=
終於拖到上星期夜晚放工先捨得去買~

現今香港人咩都要快,咩啲要早安排
我哋08/12,仲要收工時候先出去買,
其實又點會買到啱心水嘅聖誕樹吖。。。

一開始我睇到呢左邊
叫婆婆企埋看下個高度,檬爸話太細喎。。。(你屋企好大咩?)
跟住中間呢棵,其實都嘅啱尺寸 ,$690
再請教做婚禮花球朋友。。。佢叫我去佢買開果間"雀仔花香", 
話中間呢間偏貴。
去到見到全部都係高過我嘅都係$800
不過太高喇, 我就同店員講唔啱,
點知檬爸一睇就覺得差百嘅蚊,就可以大咁多!
就猶豫起嚟~
( 點放呀??真係唔使行喇)
檬爸話大好似靚好多。。(我夠知啦)

 結果...
我哋架車可以將後座放平先夠位放咋!!

返到屋企,將食飯檯較低,移去窗台果邊。。
(好在果時買呢張檯)

成個飯客廳就放聖誕樹
冇諗過突然家有咁大嘅樹喺到。。。

搬好哂,執好哂已經夜
小檬就喺聖誕樹下欣賞吓先

第二日先同妹妹佈置

自己細個嘅時候都最鍾意佈置聖誕樹

見到佢地兩個都咁興奮,媽咪都好開心

亂掛一通之後就要我執返好

真係要企高先掛到啲燈。。下面個小朋友越幫越忙

完成~ 
亮燈喇。。。妹妹開始眼瞓

細細個只係有膠嘅聖誕樹已經好開心。。
估唔到而家有真嘅。。
仲要咁大嘅喺屋企~

7 則留言:

  1. 小檬同妹妹豬有份佈置,一定特別滿足呀!
    我都好想買,不過屋企真係冇位XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啲冇位架。。。本來已經縮埋一角食飯,而家張食飯檯仲要變埋几仔。。我今晚都唔知點食飯~

      刪除
  2. 亮燈之後好靚呀....

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 多謝呀。。不過為左佢我今晚唔知點食飯

      刪除
  4. 靚到我都有衝動下年跟你去買返棵,但諗起搬返屋企呢吓,我估實過唔到屋企位董事長

    回覆刪除