12.11.2015

小檬逛超級市場 @K1

小檬學校又有活動喇!!
今期學校嘅主題係食物,除咗喺學校會用真食物介紹之外,
咁啱樓下有間超級市場,於是就去呢間超級學習一吓。

老師事前已經通知我哋準備一個環保袋同$5比小朋友,
我諗係去超級市場買野啦~

又係勁快有相~ 讚!!!

成班小朋友去超級市場好得意!!

日常用品

看食物
老師拖住嘅就係小檬

老師手拖住, 完全比遮

揀好哂食物之後,就比錢喇。。我諗係老師幫手攞錢,
因為小檬話麵包超人袋啲冇咗個$5

自己比錢

老師應該幫手找續  

尋晚返到屋企見檯面有包紛絲,
都奇怪點解佢地買咗唔放入廚房。。。
原來就係小檬喺超級市場買!!
估唔到小檬會買粉絲。 
我哋仲話唔知$5喺超級市場可以買啲咩。。。
應該糖都唔得!
不過而家學校教緊有益同冇益食物,
可能都唔鼓勵小朋友買糖,

我見到有小朋友買蘋果/橙。。
有位媽咪同我講,
佢女女買咗個減價嘅青瓜。。仲黃哂添。哈哈哈
學校咁多好玩有有教育意義嘅活動,
唔怪得小檬咁鍾意返學

15 則留言:

  1. 對小朋友黎講, 係一個好好的學習

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。小朋友跟老師去,同跟我哋去唔同體驗

      刪除
  2. 呢d活動真係超抵讚....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。所以我咁鍾意呢間學校。

      刪除
  3. 好好玩呀,我地果邊都有supermarket, 姐姐話見到大d既小朋友去參觀,好可愛 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。佢地超級開心

      刪除
  4. 幾好wor可以出校外面上堂,我諗呢邊咁細個應該吾比,太大責任啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見佢地一個老師拖四個人,同埋落樓吓,好短時間,應該冇問題。。
      不過估唔到喎。。唔係應該外國仲鍾意呢啲活動咩?

      刪除
  5. 呢間學校好好 可以將教學加入小朋友生活元素 ,小檬第時跟媽咪去超市實識揀啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。你遲啲都可以留意吓呢間幼稚園,小檬應該淨係識揀自己鍾意食果啲 =p

      刪除
  6. 呢個活動好好!而家小朋友大多用八達通,要比真錢先明個意義!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎。。呢點都好重要~ 可以比佢認識金錢

      刪除
  7. 學校依啲活動幾好呀,好難得超市又配合 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間超級喺屋苑入面細細間,晏晝時間唔多人應該肯配合!

      刪除
  8. 呢間學校真係好多野學,最緊要係接近生活,贊!

    回覆刪除