12.11.2015

小檬K1親子旅行

@28/11/2015
一年一度嘅學校旅行又到。尤記得上年對第一次的親子旅行嘅熱切期待。
雖然事隔一年、亦非首次,不過我同小檬嘅心情都非常興奮。

大家9點鐘集合點名,
今日我哋有小任務,要早小小到, 就係幫老師點名,
所以我好驚唔知醒起身,幫唔到手
好在小檬冇咩扭計,準時出門口

小檬幫我攞下名牌


到齊哂就按自己嘅車號上旅遊巴

去旅行,梗係要喺校巴唱歌仔~
唱咗兩首我都唔知係咩歌。。哈哈

雖然目的地係天水圍,不過行高速好快就到~

第一件事影返場到此一遊先


第一次黎嘅我哋,同啲同學仔周圍行吓
見到啲動物石頭

小檬扮佢地叫~ 牛

獅子

跟住就玩啲比錢game,本來想比小檬自己一個坐,

不過又佢未係好夠高,結果我坐埋一齊

快過打針就玩完,轉返出去,
又見到同學一齊餵金魚

一包幾個餵。

餵多兩吓就到每班嘅遊戲運動時間。
集體遊戲 傳吓波波




音樂報紙




  最重要就係大合照~ 

跟住就係BBQ時間。。。之前預咗顧住小朋友就好難BBQ,
所以都係啲爸爸B比我哋同啲小朋友食,


食到咁上下啲同學仔就行埋一齊玩。
媽媽們吹吓水,小朋友自由活動時間



老師都有趁機同家長小朋友聯絡一吓感情。

有啲舊年上午班嘅小朋友走過嚟叫小檬小檬, 
話好掛住佢。。要同佢一齊玩。
相信小檬係學校都係平易近人,受小朋友歡迎。

食食吓,由周圍行吓,去左撈金魚

我好似玩得開心過佢~ 
呢檔個職員姨姨超級有禮貌

仲有去咗跳彈床,爸爸報告個職員嬸嬸,
態度好差,我行過見佢好抆憎










玩完一輪, 好快就離開喇。。。
回程旅遊巴超靜,因為大部分小朋友都已經放哂電,
瞓哂喇~~

好期待下年。。
唔知道會唔會多一個家庭成員一齊去呢???

10 則留言:

  1. 我總係相信出年妹妹都會一齊去者~~~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀。。承你貴言啦

      刪除
  2. 下年一定會多個成員一齊去既!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次真係唔敢講,唯有盡我全力啦

      刪除
  3. 一定會嘅,妹妹一齊去,你又要同多一班家長交流

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀。。。我會抱住樂觀嘅心情架喇

      刪除
  4. 一定, 我對妹妹豬好有信心, (我係頭號粉絲)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉...我自己知妹妹豬事,正如今日講。。妹妹豬另一間又失敗,其實妹豬都幾叻架。。點解會咁嘅呢?



      刪除
  5. 我睇到, 以為你想生多個!!!哈哈哈哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好將自己嘅諗法加之於我身上喎。。哈哈哈哈

      刪除