12.14.2015

聖誕襪

對於小朋友,聖誕節真係一個好開心嘅節日。
於是媽媽都再幫手攪攪氣氛。

喺花虛買聖誕樹裝飾佈置嘅時候,
見到啲聖誕襪想買比小朋友放吓禮物, 不過要$89。。
即刻問吓老闆有冇細小小嘅。。。
老闆話咁細裝唔到禮物架
我老實同佢講,我諗住細啲可以平啲嘛。。。
呢啲一年用一次玩吓嘅唔使太貴嘅wakaka
於是老闆喺個底摷啲$30比我,
有隻冇價錢不過個樣似貴啲嘅
佢都收埋我30就算。。
哈哈哈 ~ 多謝哂呀!

整好聖誕樹之後,就一齊掛好喺床喇
妹妹豬都扮黐

掛完即刻摷吓 

再裝吓。。。哈哈 

 $30超值啦

同咗小檬講聖誕節,聖誕老人就會爬窗入嚟我哋屋企,
放啲禮物入隻襪度。
佢都有好認真咁問佢幾時爬入嚟??係咪夜晚?

 小檬一知聖誕老人會爬入嚟比禮物佢,就開心到傻咗

 兩個一齊冇咩野玩都笑得一餐



星期六出去買聖誕禮物時,檬爸比佢地自己選擇,
一人一份放喺聖誕樹底!! 
(請問我果份呢?) 

兩個真係忍得住唔拆,
不過就不停咁睇。。。睇不停。 
越是期待越是美麗.....

4 則留言:

  1. 小檬信有聖誕老人!?我同南瓜仔咁講,南瓜仔:「聖誕老人係假,無真既聖誕老人。」我即時O哂咀。

    回覆刪除
  2. 小朋友期待聖誕老人來,係一件最開心嘅事

    回覆刪除
  3. 小b都好信有聖誕老人架, 佢已經問我聖誕老人係咪會送禮物俾佢 ~.~"

    回覆刪除
  4. $30 好抵喎! 仲要好靚添, 出年又可以再掛~

    回覆刪除