12.09.2015

Catalo旗艦店

好開心收到Catalo PR姐姐嘅邀請,
去佢地喺銅鑼灣時代廣場最新嘅概念店參觀試用Catalo健康食品。
天然健康食品專家CATALO一直堅持採用優質純天然全營養成分,
為繁忙的都市人打造健康生活。

其之前試食過佢地嘅Oat Milk之後, 已經再回購咗好幾次, 
當早餐嘅燕麥奶,飽肚好味又唔太甜,最重要就係好可以幫吓手瘦身
所以對佢地產品充滿信心

10月中嘅時候,去咗佢地時代廣場9樓概念店, 
去到佢地舖頭搵專業營養顧

店舖位於9樓,舖位好容易搵,
因為離遠都已經見到佢地嘅星級代言人靚靚嘅靚樣

皇牌產品,梗係放最好位置

佢地嘅健康保健產品種類好多,著重健康嘅香港人,梗有一項有需要

女士身心健康產品

美肌保健產品

護眼嘅藍莓系列, 好啱成日望手機平版電腦嘅都市人


小朋友係爸爸媽媽們嘅寶貝,當然比最好嘅佢地啦。。。
呢系列嘅小朋友產品,我哋之前都試過啦

Best Seller 
兒童牛奶鈣片

我最愛嘅燕麥奶呀!!!

男士健康都照顧得到

增強免役力,抗拒疾病嘅保健品

今次最主要親身嚟到係因為要了解一下關節健康嘅產品

其實唔係我用,係婆婆用。婆婆呢排膝頭痛,始終老人家。
專業營養顧問就介紹咗呢兩隻產品比我,
一隻內服嘅藥丸,一個係外搽嘅藥膏。

 關節專家軟膠囊
產品資料:
選用專利成份,能有效補充人體關節所需,
促進關節間潤滑液及軟骨細胞再生,有效保護並修補磨損軟骨,
迅速潤滑、止痛、修補關節,臨床實證有效改善關節靈活度及活動能力,
是保護關節健康的最佳選擇。
潤滑關節

保持關節靈活
修補關節軟骨
強化整個關節
補充關節潤滑液
減輕關節活動痛楚
紓緩關節疲勞
延緩關節退化


關節專家按摩膏
產品資料:
選用人體所需的獨特天然鯨臘脂肪酸組合成份(Cetylated Fatty Acids),
經臨床實驗證明,能促進關節間細胞再生,增加關節間液體,
令關節得到潤滑。獨特配方能即時滲透皮膚,直入患處,即時紓緩痛楚,
保護骨頭不會因摩擦而受損。
同時服用美國家得路關節專家軟膠囊,令功效更顯著,
維持更長久,從內到外為關節提供最完美的修補作用。

靈活關節及減輕關節活動之痛楚
減低關節毛病所引起之痛楚
集中紓緩關節疲勞

呢個藥膏比平時婆婆搽開有啲唔同,佢係搽喺關節位嘅。
雖然價錢貴少少,不過只要婆婆搽得好,都值得。

另外除咗婆婆嘅產品之外,我都被佢嘅美肌產品吸引住。。。
近來可能太忙,根本冇時間敷吓mask,咩都冇搽就瞓。。。皮膚好乾!!
 完全放棄咗自己嘅狀態。。所以一定要搵啲補養品比自己

金裝水凝亮白美肌專家
產品資料:
獨家配方蘊含多種美國專利純天然成份精華,能夠從體內深層滋養,
改善肌膚質素及提升抗氧功效。臨床實驗證明能從體內為肌膚補充營養,
刺激骨膠原再生,增強鎖水能力,
讓肌膚水份飽滿均勻,細滑緊緻,更富彈性,並含有大量極強抗氧份子,
有效阻擋自由基,抗皺防衰老,改善缺水、色斑、暗啞、細紋等肌膚問題,
令肌膚保持水凝亮白、幼嫩剔透,天天煥發動人神采。
從體內深層滋養,改善肌膚質素及提升抗氧功效
修護肌膚骨膠原,保持肌膚亮白嫩滑
抗皺防衰老,改善缺水、色斑、暗啞等肌膚問題
保持肌膚水凝亮白、幼嫩剔透

希望保持皮膚嫩滑青春,希望預防皮膚出現乾紋,
延緩肌膚老化,肌膚乾燥缺水,膚色暗啞或偏黃,容易出「痘痘」

一粒攪掂哂女人最著重嘅問題,啱哂而家冇時間嘅我!!!
尤其係延緩肌膚老化 ==> 好啱我呀!!

呢間概念店另一特別就係可以試食,效果當然唔可以即刻知道,
不過小朋友維他命果汁軟糖果類,都可以比小朋友先試吓味道,
唔使買哂唔鍾意食浪費。
有需要職員仲可以幫客人量血壓,有簡單嘅身體狀況,
就可以知道有咩產品適合客人。

太多產品未能一一了解清楚? 攞本小冊子就可以返屋企慢慢睇

今次我收鑊豐富,希望唔使幾耐婆婆膝蓋就唔再痛,
而我就又可以有白滑美肌啦!!!

想了解更多??請按以下

沒有留言:

張貼留言