12.24.2015

Happy Holiday!!!

各位好,我係聖誕妹妹豬~ 

祝大家聖誕節玩得好似我咁開心 ~

一家人平平安安 
  
聖誕快樂!!
Happy Holiday!! 

13 則留言:

  1. 聖誕妹妹豬, 好打耳呀! NICE NICE

    回覆刪除
  2. 聖誕快樂!連對襪仔都咁可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來應該著襪褲架,點知道爸爸幫佢換衫又冇著,條褲仔又短,咪搵對長襪囉。。啲顏色又好襯喎。。

      刪除
  3. 聖誕妹妹豬,你真係幾時都咁開心,好打耳呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。我係開心妹妹豬(不過有時都扭計架!)

      刪除
  4. 嘻,我以為你會買女裝聖誕衫比妹妹豬啊....不過呢套都好可愛^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哥哥著過比妹妹著係有另一種感情同意義。。。唔識形容,尤其呢啲節日性嘅衫,我唔會再買過。不過你講一講出年可能要買返條聖誕裙比妹妹,因為呢件聖誕老人衫出年兩個都應該唔啱著

      刪除
  5. 妹妹豬好好笑容,好可愛,merry Christmas:)

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!! 希望聖誕你都快樂啦

      刪除
  6. 聖誕快樂呀!(雖然好似遲左少少,嘻嘻!)
    咁新年快樂啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有心唔怕遲!!祝大家幾時都快樂啦

      刪除
  7. 妹妹豬D 笑容真係好溶到人!! <3

    回覆刪除