12.30.2015

冬至及聖誕前夕

放完聖誕假喇~ 假期永遠是美好的
冬至當日,公司有半日假,趁兩位小朋友仲未Nap完,
食完Lunch喺商場行吓就出事!!
之前契媽媽介紹呢個牌子嘅lotion比我試,
我都有猶豫做化妝牌子嘅護膚品係咪好?
點知皮膚超乾嘅我一試愛上,
今次有啲時間於是坐落啲化妝counter再試其他
乖乖再奉獻大出血!!

好在咁上下時間老公同小朋友出到嚟拯救咗我! 

一拖二

尖尖的帽子....
(小檬學校普通話聖誕歌)
 

本來結婚週年紀念已經諗住嚟呢到影,後來唔夠時間。

小檬: 妹妹,咁笑架~

 妹妹豬 : hi~  O la fu
原來兩兄妹好襯

 合照一人望一邊係好正常嘅

Tsum Tsum 

比我想像中細好多,小好多野影

冒險樂園太危險。。。所以只會遠觀 

仲有時間,檬爸又提議HIGH TEA~

HIGH TEA我真係唔係太有研究,只求有得坐吓飲吓食吓就得~
呢間都唔錯,個muffin好好味,其他都唔錯!!

食家妹妹豬好興奮~

小檬都好支持。。因為佢有得坐喺到玩

 食完行吓就食冬至飯~一家屋企人食吓玩吓
今年冬至好暖,唔知過年係咪就真係會凍呢?!

聖誕前夕,約咗聖誕會飛嘅NT哥哥,食飽飽收完禮物,諗起佢生日唔喺香港,
於是叫佢坐低比個驚喜佢~

雖然早咗啲,不過都叫一齊食吓蛋糕啦!
切蛋糕呢啲重任梗係留比小檬啦。。妹妹豬就負責等食!  

Happy Birthday To our dear NT~ 

2 則留言: