5.14.2014

51 舅公生日+動植物公園

{back issue}

5。1  假期我地去咗賀舅公生日。
同上年一樣,去香港仔珍寶海鮮舫。

賭神上身
而家影相就係咁,一拎起機就話"唔好~唔好~"

上年兩個帶一個,今年連埋婆婆三個帶兩個,姐姐放假。
爸爸放低我地去泊車,已經遇到第一個挑戰,小檬要爸爸,佢好麻煩,
邊個行開就搵邊個,即係一個都不能少!!

終於等到爸爸返嚟,一齊上船

B be第一次坐船


到~ 

都係同Bbe影爽啲,任影唔嬲

去到先餵咗大細豬食。
細豬食完眼仔碌碌,邊個抱都得,啲親戚個個都打吓大脾仔先。

果日好熱,可以著雞亦袖
B be 有一對同我一樣嘅麒麟臂
 

大豬(即係小檬)好識食,好鍾意食呢到啲西蘭花帶子,
所以今餐食得好好!

佢表哥仔好高大,大佢一年, 依然高小檬成個頭!
我全程冇手影相,好在有表E姨丈啲相,仲攞埋舊年果張做對比

食完之後,去咗動植物公園。
原來而家有條天橋由科達停車場則直接行到公園果邊。
有BB車都好方便喇



自己行大大步,好似好勁咁 

免費遊戲,執樹葉

估吓同邊個打招呼?

猩猩?

no.....
係佢隊友~ 12號仔

原來唔同國家 

B be全程瞓教

啤啲猩猩

難得一見嘅正經合照
不過得一秒佢一行埋黎就影,影相冇take 2

小檬話呢隻係Madagascar嘅king julian 喎
(又真係有啲似嘅)
 

見人地騎,佢又要試吓

小檬搶波

自製相片bubble effect


影張全家幅, 到此一遊
(而家去親地方都影定張相張全家幅,因為之後返學做功課,
e.g.一家人到動物園, 去公園呀。。。之類, 應該好有用)
影咗萬千張,都總算有一張見得到人。

15 則留言:

  1. 人哋話第二個會乖啲, 唔通係真, b be 成日都好淡定咁,好乖, 又自己訓, 真係生多幾個都唔怕

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家係B be階段,應該曳唔到去邊,小檬BB時都好乖,而家有時激到我跳起!
      不過Bbe 真係算係好乖喇!

      刪除
  2. B BE塊面真係好正, 好想好想咬佢一啖..kakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. EE, 一啖好喇~ 唔好咁大力喎

      刪除
  3. 差一歲高成個頭,好勁wor.....
    B be 好靚女,十足媽媽一樣呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 小檬細粒時佢又特別高!
      真係識講野,得閒請你飲茶

      刪除
  4. b be真係好肥美,ee好想啜佢面豬仔,搵日真係要見吓b be嘅真人至得

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀。。。EE我等你呀!(順便嚟睇吓樓)

      刪除
  5. 父子裝好溫馨喎.
    而家我聽得最多既都係"唔好". 唔知田鼠b係咪同小檬夾埋架呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗佢地應該用同一本字典
      我開始會唱反調,話唔好影相,應該會乖乖走埋嚟

      刪除
  6. 而家去親地方都影定張相張全家幅,因為之後返學做功課--->好好planning 喎, 勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。唔係到時又要全家起動走去影張到此一遊相。


      刪除
  7. 係呀。。唔係到時又要全家起動走去影張到此一遊相。

    回覆刪除
  8. 佢好麻煩,邊個行開就搵邊個,即係一個都不能少!!-->燒腩仔最近都開始係咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔知點解,有時真係好煩,冇可能唔走開!><

      刪除