5.11.2014

Happy Mother's Day!!

記得自己第一年做媽媽的母親節,以為會好感動,
但原來是我單方面幻想。。。
當然沒有感動我仍然會很愛很愛我嘅兩個寶貝,
就讓我自我感動一番吧!

當上兩位小孩的母親後,更加明白什麼叫愛是全奉獻。
時間金錢心機全都跑到兩個寶貝上
同樣所得到快樂及幸福感覺就倍數遞增

  
每次抱起B be,小檬哥哥也嚷著要錫錫妹妹,
一方面會勞氣地說小心些,輕力些,
取笑哥哥的冤氣,緊張他的肉緊,
另一方面見到B be天真無知的給哥哥攬著錫著,
那種溫馨的感覺是不能用筆墨所形容的。



每天除上班之外, 所有時間都會圍著他們忙得團團轉,
雖然如此, 攬著他們時又希望自己的世界裡全是他們

能給你們的不是太多,就讓我們給你倆成長路上的一個伴,
希望你倆能互相扶持,互相愛護



做媽媽的,擁著自己的寶貝真的萬千感受在心頭,
你曳,我會更加勞氣教導你,
你乖,我會更加肉緊稱讚你,
你叻,我會比其他人更加肯定你。
你撒嬌,我會比他人更覺得甜在心頭。

原諒我的愚昧,因為我是很愛你們的媽媽


祝所有媽媽,母親節快樂!!!

Thanks for NT Photography 

26 則留言:

  1. Happy mothers day!!

    回覆刪除
  2. so sweet!!!
    happy mother's day~!!

    回覆刪除
  3. This is my first Mothers' Day... Indeed Mixed feeling, don't know how to share, but you are right....i now understand what means 愛是全奉獻

    回覆刪除
    回覆

    1. 內心世界可能個個唔同,但係實質時間同金錢我相信冇咩邊個呀媽走得Lik ~ 全奉獻!!

      刪除
  4. 好sweet呀,小檬咁錫Be b,兩兄妹一定相親相愛呢!
    Gen依篇好感性,最後果幾句真係講出媽媽心底話呀!
    Btw開始認到NT's style,睇第一幅相就知係佢嘅風格,好自然唔造作

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為大家都係愛錫仔女嘅母親!!
      即係佢有咗自己嘅風格啦,,恭喜佢先

      刪除
  5. 真係好開心好sweet呀!好鄧你開心呀😍 母親節快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀。。快啲攪個gathering見吓面啦!等你呀

      刪除
  6. 好sweet sweet呀..小檬哥哥真係好錫B be呀~
    Happy mama Day!!

    回覆刪除
  7. 好認同..happy mother's day

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為大家都係愛錫仔女嘅母親!!

      刪除
  8. 好sweet,講得好好,好有同感!相影得好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為大家都係愛錫仔女嘅母親!!

      刪除
  9. happy mother's day!

    回覆刪除
  10. sweet sweet呢 ~ 媽媽節快樂!:D

    回覆刪除
  11. 母親節快樂呀gen mama!!
    d相全部都影得好靚好warm~

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家日日都要快樂呀
      NT出品,必屬佳品

      刪除
  12. so sweet!加油呀!好媽媽!

    回覆刪除
  13. 小檬真是一位很sweet的哥哥!

    回覆刪除