5.15.2014

B be & 小檬

兩歲多嘅小檬平時點對妹妹呢?

喺B be 仲係食同瞓嘅情況吓,大部分嘅情況下,佢地通常各不相干。
不過有時B be 喊,佢都好乖會走埋去拍吓佢,
同High Chair 嘅高度差不多,佢會捉住B be隻腳仔玩,
有時會錫吓佢腳仔,有時又話要錫吓佢面仔。

而家B be硬淨啲,可以埃住坐,不過一定要睇住,
小檬一見妹妹就會又攬又錫,我同B be影相,佢又會話軒軒同妹妹影張相先,
影兩吓又話唔好(明明係你自己話要影之嘛~)

攝於舅公生日

(以下為小檬:真實對話)

小檬: 妹妹呀~ 妹妹
B be : ......(又係你呀哥哥?)

小檬: 軒軒拖住妹妹先
B be : ......

B be : ......(唔好咁大力呀。。我係BB嚟架)

小檬: 軒軒錫啖手手
B be : ......(好喇..好喇)

小檬: 再錫多啖
B be : ......(夠未呀?)

小檬: 錫錫錫
B be : ......(媽咪呀~ )

好感恩小檬咁錫B be(喺未爭玩具打交之前)

24 則留言:

  1. 檬真係好錫妹妹呀,叻叻!

    回覆刪除
  2. 哈哈..好得意呀!!
    小B又係咁, 成日見我地抱妹妹時又話要抱, 妹妹喊就走去床邊拍拍妹妹, 玩玩下又會走埋去捉住妹妹錫...不過小B有樣野好衰, 就係有時襯我地唔為意, 會走埋去打妹妹, 到妹妹一喊就話妹妹唔乖, 暈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小B係女仔應該會斯文啲。。。小檬唔識就住,好大力架。。我都暈

      刪除
  3. 雖則哥哥真係好靚仔,不過B BE嘅表情好似唔多受落 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 小檬當佢公仔咁錫咁攬,攪到佢唔舒服,幾靚仔都假!

      刪除
  4. B Be 好得意呀,肥嘟嘟,我見到都想錫啦,何況小檬 ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻。。估唔到B be會係肥妹仔一名

      刪除
  5. B BE 大個實痴返實哥哥O者

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果哥哥唔同佢爭玩具嘅話。。。

      刪除
  6. 哥哥好熱情呢!

    回覆刪除
  7. haaaa, 小檬好乖又鍾意錫妹妹!

    回覆刪除
  8. 熱情的小哥哥。

    回覆刪除
  9. 願B be & 小檬永遠相親相愛

    回覆刪除
  10. 好SWEET呀 ! 哥哥好鍚妹妹~ 好幸福呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。我好鍾意哥哥保護妹妹架。(因為我都有)

      刪除
  11. 哈哈,笑左出黎,小檬真係錫Be b錫到燶呀!
    最尾張相,Be b個表情再加埋句「媽咪呀」,真係正到爆呀XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。真係燶咗架!!
      我深信呢句係Bbe 心聲嚟

      刪除
  12. 小檬真係好錫B be喎,但B be又keep住一臉無奈咁,kakaka...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地見到都覺得好好笑..wahaha

      刪除