5.26.2014

出走系列~ Ocean Park 1

返工之前去咗一次海洋公園。
對上一次嚟喺小檬未夠歲半,所有野都好似容易控制啲。
 一去到淨係影吓個大門口已經唔掂,走到飛起



好辛苦先叫佢企好
而家影相求其有個景有個人頭望到眼睛我已經就收貨,

唔笑已經係梗架喇~

好在有攝影哥哥幫吓手先笑吓


上年諗過買year pass,但諗住大個人啲先。
今次去好梳爽咁買咗year pass,
因為係老公話買 相信都冇咩點諗過,覺得要買就買。

要影返張相喺張證到。我影完佢又話要影喎。 。

一入去,見到鯊魚先生, 佢就話"影張相" 
而家見到啲大公仔唔驚不突止,
仲會主動要求影相。

呀鯊魚先生: 你個頭訖得太高喇

於是我叫佢低啲再影過

仲未捨得走=__=

終於 bye~ bye~

(以下全部真實對白)
"Mami影呢隻"

"媽咪影埋呢個

"軒軒要影張相"
(咁你又唔望鏡頭?)

呢個都唔放過

"馬達加師加嘅河馬呀" 

(開始知道點解啲人咁怕港女成日係咪都影一大爛餐)

我地差唔多十二點先到,安排咗食埋海龍皇餐廳先開始玩。
我都唔知咩事,佢唔鍾意間餐廳
佢明明好鍾意睇魚魚架,而家夠哂大啦,又唔鍾意睇?
氹到口水都乾先肯坐喺到,影相?
得一千零一張

一千零二張

一千零三張

一千零四張

兒童餐都好似冇咩食過反而食咗我地個炒飯

去咗睇呢個 唔記得叫咩名


有year pass可以預先喺入口登記,攞VIP座位飛,
其實唔多人都唔特別有用,不過啲位係靚啲,正中啲。

我唔係好識欣賞嘅show,不過啲小朋友都幾鍾意。

自拍就好開心喇~
 

之後再睇海師


小檬就學識上台演合照,三隻仲唔開心C佢




 跟住再睇埋雀仔




係咪好吸引呢。。。呢位陽光笑容嘅哥哥~

我冇理過隻貓頭鷹


e...e....eeeeee


跟住有個較親密嘅活動,就係比錢錢鸚鵡放入個箱到。
準備比鸚鵡

比咗喇~ 

係咪見唔到呢??

小檬:媽咪,再比啲錢錢吖。(真實對白)
佢梗係知道佢個相片攝影師捕捉唔到最緊要嘅一刻,
所以佢叫我再錢錢再入(好在仲有張廿蚊)


影到喇。。。

可能爸爸知道如果再影唔到又要比過錢就幣喇
(其實返到嚟睇相先知影唔到..haha)

已經三點幾.小檬.超眼瞓喇。

喺眼瞓冇咩走動嘅情況吓我先影到幾張相,
不過當然冇笑容,有啲憂鬱feel








待續.....

8 則留言:

  1. 嚟緊水晶梨一歲C6都話想入廸廸尼, 但咁熱我怕佢中暑呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 天陰都可以試吓,不過都可能會好焗,好熱

      刪除
  2. 1001 張, 1002 張, 1003 張,,,, 我睇睇下笑左~~ HAHAHAA
    宜家想同佢地影張相, 根本係無可能~ 小檬媽你算影到好多張成功架喇~~ hahaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 係龍皇餐廳真係諗盡辦法先可以影到
      同啲動物公仔影相,就自己主動行埋去,好合作

      刪除
  3. 佢隻右眼變左雙眼皮?
    我都試過用annual pass換左威威劇場既VIP位. 點知開場前有個強國family同工作人員講, 橫掂啲VIP位都無人坐, 不如俾佢地坐埋黎. 結果真係俾左!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一眼瞓隻眼就雙眼皮架。。。哈
      強國人果然係咩都會做?你都買咗year pass? 其實開始夏天,應該唔會去住,但買咗又心CC想再去,不過實熱C

      刪除
  4. 小檬咩樹咁cool 呀!佢地越大越難影呀!個樣清楚已經偷笑!

    回覆刪除
  5. 睇黎左手掂住右手係佢影相post wo ,哈

    回覆刪除