5.22.2014

My First Calenda

小檬就嚟返學,想比少少日期星期嘅idea佢,就買咗呢塊磁石板。
$99

有January 到December,Monday 到Sunday

Weatther & Season 

日子可以用1至0自行組合

每日換個星期幾,咩天氣,

Date 冇整住,太容易唔見喇! 





不過呢塊板都要喺我嚴格嘅監管底吓先可以玩,
如果唔係好快唔見哂啲磁石。

順便教埋讀

日期..星期..呢啲野冇實質嘅物品喺手去解釋,其實好難,
唯有等佢自己領略。

11 則留言:

  1. 回覆
    1. 喺??真係幾好玩,又學到

      刪除
  2. 我諗住自己整呀~ 不過諗左好耐都未動工!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有諗過不過最後覺得太大工程放棄左

      刪除
  3. 好靚呀!係囉... 唔知點教個BB呢D咁ABSTRACT的東西...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗都要再比埋個月曆佢睇,我會指住講吓今日係星期一,聽日就講吓係星期二。。。慢慢大個人啲就應該識。

      刪除
  4. 唔陪住真係勁易唔見呀! 檬檬幾時正式返學??

    回覆刪除
    回覆
    1. 八月呀。。係呀。我好驚佢唔見,但又好想比佢自己貼

      刪除
  5. 日期&星期好深呢...有D似計數咁呀! 真係又係另一個level了~~檬mama你好有心機!

    回覆刪除
  6. 屋企啲玩具如果冇嚴格嘅監管,真係會唔見晒!
    小檬真係叻叻,又肯乖乖坐低學野

    回覆刪除
  7. 好靚呀~响邊樹有得賣呀??

    回覆刪除