5.07.2014

出走系列 ~the Peak

趁未返工嘅weekday,去咗山頂。

對上一次已經係三年前嘅Easter同契仔契女嚟, 雖然係Easter 都唔算多人。
而家weekday都已經多人,想像唔到weekend點嚟。。。

我地同埋工人姐姐/婆婆嚟,工人姐姐好興奮,因為佢未嚟過。
有諗過喺金鐘搭艦車上嚟,不過又大又細又BB車,最終都係放棄,揸車上。

呢日超大霧,完全睇唔到風景。

上咗個觀景平台,對於我嚟講,呢度係新嘅,因之前未有

有個台,扮第一

新舊都好,小檬都係走嚟走去=___=

望遠鏡小檬話見到白雪雪喎。。。

哈哈,又啱喎。咩都睇唔到。
自從睇完望遠鏡之後,凡見到兩個圈,如兩個水抱,眼鏡招牌,都會話喺望遠鏡

扮坐電車,又真係幾似喎。



叮叮。。落車喇

全家幅
你睇爸爸要咁小檬先望鏡

B be & Jelly Belly


上面果張就眼矇矇, 其實佢對眼就好大好精靈,
好在呢張呀媽補捉到

食Tea時間,小朋友至愛麥當當

試咗呢個阿華田味

臨走,去咗呢個遊樂場玩
唔知點解要有個遊樂場喺到,比遊客小朋友玩??
(點解冇相?因為IP過相時候,唔見哂啲相,
好在我有用吓相機同即時PO咗啲喺FB, 過咗氣我又冇時間PO
所以download先有返啲相睇吓)

見近表舅父屋企,之後上咗去!
B be獨霸大梳化

唔使驚哥哥騷擾,因為小檬哥哥已經冇電,喺表舅父房瞓咗!!

4 則留言:

  1. 好厲害呀. 帶埋2個出街仲上埋山頂! 我都N年冇去山頂了, 係時候要帶APPLE去"見識"吓~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地四個大人帶兩個,兩個睇一個,已經好好架喇

      刪除
  2. 我都六年無去過啦!閒曰去應該無咁多人掛!果度有個花園好靚架!妹妹個樣都好似你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 閒日去其實都有好多自由行,不過應該冇咁多香港人
      妹妹有時個隻眼仔好矇。。哈哈

      刪除