5.05.2014

學懂放手

多咗B be,請咗工人姐姐,復工之後,我地就唔使再湊小檬返婆婆屋企,
而係婆婆嚟我地屋企,或者佢可以stay喺我地到過夜。
之前細房未整得,而家B be出咗世之後,
就已經安排咗訂做張子母床,應該月尾可以攪掂。

尋晚婆婆返咗屋企,今朝返工佢未嚟到,
我地又要出門口,所以唯有照行
(其實有姐姐喺到,不過始終想有個人睇住下會好啲)
點知小檬唔比我返工,攬住我隻腳,喺咁喊哂同我講
媽咪唔好返工,咁耐以來第一次,我心都酸哂,好唔忍心,
佢好似樹熊咁攬住我,我都好唔想放低佢

可能之前去婆婆到都有個自己人(我覺得佢識分邊個係屋企人)
又可能產假日日陪慣佢,
又可能而瘸大個仔咗,會識得需要我,
所以突然今日要返工,佢就發咗癲,之後仲dum玩具!
又要趕返工,又要同佢講道理,又要氹返佢,真係好lee hea~ 

唉。。。,呀仔,媽咪都好想陪你架!
不過做全職媽媽唔係咁容易,好多野需要顧慮,
遲啲你又返學,又會有自己圈子,
到時可能係你唔要媽咪喇~ 

好快媽媽都要學懂放手。。。





29 則留言:

  1. 齋睇文字都想像到當時嘅你幾唔捨得返工...
    當一諗住佢遲啲會有自己嘅圈子、朋友,就會好有沖動做ftm,可以陪多啲佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。不過FTM真係唔係咁容易,好多野要衡量
      你加油呀

      刪除
  2. 我覺得係因為放產假陪左佢地太耐, 所以突然要返番工, 佢地唔捨得囉, 因為小b都係咁...

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係啦。。咁佢有冇lur住你唔比你走?

      刪除
  3. 唉! 學懂放手真的不是易事

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意。。所以我由而家開始要諗吓。。應該十年八千載會接受到 =p

      刪除
  4. 過多幾日佢就慣. 尤其佢而家係touble 2, 過多排會好d. 加油呀靚媽~

    回覆刪除
  5. 點都仲有十年黐我地卦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁慈母,田鼠B應該會繼續黐住你

      刪除
  6. 回覆
    1. 果一刻真係好唔想放手,好驚自己會癲

      刪除
  7. 唔捨得都要返工架啦,遲d 初初返到學校都一定勁喊,我都驚緊

    回覆刪除
  8. 一定係產假陪慣左所以唔捨得,好快會習慣的no worry

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係,希望啦。
      不過到時又話返學喇

      刪除
  9. 睇到我想喊,眼濕濕。。。
    特別係個句,你返學就會有自己的圈子,到時可能是你唔要媽咪呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔係唔要,只係我地唔會係佢地嘅全部

      刪除
  10. 做全職媽媽真係唔容易......

    回覆刪除
  11. 加油呀靚媽媽!!
    你咁錫佢地, 佢地點會咁快唔要你地丫~

    回覆刪除
    回覆
    1. thnaks!!
      唔係唔要,只係佢地嘅圈圈唔會淨係得父母妹妹啫

      刪除
  12. 睇見都覺得感觸,尤其係小檬到時都有自己圈子果句 T_T
    我會好好珍惜有得抱抱錫錫嘅機會,到要放手時先唸啦

    回覆刪除
  13. 遲啲你又返學,又會有自己圈子,
    到時可能係你唔要媽咪喇~ <-- 睇到呢句真係心酸... 真係要好好珍惜依家既時間...
    我返工時就好想做FTM, 但得自己一個全日湊佢既話又好想返工, 因為有時都幾悶兼呢HEA... 真係矛盾... HAHAHAH...

    回覆刪除
    回覆
    1. 攪到大家咁心酸添,不過我真係時刻提醒自己。
      我返工時就好想做FTM, 但得自己一個全日湊佢既話又好想返工==>即係好似電髮咁,直就想攣, 攣直就想,哈哈!
      我放產假都係,有時想佢自己玩,等我做吓自己野

      刪除
  14. 我睇到你寫自己都眼濕濕,好自私但真係好想佢好痴我,我每日都望中六合彩唔駛做...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你第一個你又啱啱返工,一定更加唔捨得。其實我可能習慣咗,會好啲。
      點知小檬第一次突然咁攬住我,好心酸。不過今日應該又冇野=____=
      或者咁諗啦,小別勝新婚,咁樣我地會更加珍惜共處時光

      刪除
  15. 放假陪慣咗,一下子要分開一定唔捨得,畀D時間大家適應吓啦,終有一日佢哋都會大,我哋想唔放手都唔得

    回覆刪除