5.19.2014

B be @3 Months~

B be 3個月喇!!!


真係好快好快!話咁快就3個月!


之前B be兩三個鐘就食一次奶,而家可能大咗啲,
都可以三四個鐘,食緊120ml,
佢比哥哥吸收,所以面仔,手仔,腳仔都係比哥哥果時漲,
隻脾脾,都係一截截。
生長線係50,比哥哥大隻


兩個零月已經介咗夜奶,所以都係一覺瞓到大天光

開始欣賞自己隻手,食到daap daap 聲
好鍾意沖涼,換片唔會喊 (唔似呀哥哥)

本上除咗肚餓會叫一兩聲之外(係叫,唔係喊)
都唔係成日喊,見佢咁乖, 有時扭抱我地都會抱吓佢,
尤其係我,小檬一唔纏住我時,我就會盡量抱住佢。

傾計,好鍾意人地同佢傾,eerr,冇停,
對住佢笑佢就笑到咪哂眼。
面仔皮膚,冇咩粒粒,哥哥果時反而有。(咪講)

頸仔都算有力,已經可以自己支撐到。

睇吓生活相啦~


雖然媽媽買咗好多靚衫,但係我都有著哥哥啲衫架,
所以媽媽會幫我夾返隻夾仔


或者用返條女仔口水肩,其實未有口水流
點解咁可憐?問吓小檬哥哥啦,又係佢嚟錫我囉

媽媽至愛兔仔衫衫


遮住吓個雙下巴先

啜面仔先見到嘅酒笠

未來舅母韓國買嘅泳衣,好靚呀。。。

不過點解頂帽變咗浴帽? wakaka...

愛錫我嘅哥哥


媽媽試新機

BB最鍾意玩俐仔


比個正面睇吓個包包面~ 

笑吓先~





B be 乖乖~媽媽錫哂!!



29 則留言:

  1. B be 個小酒窩好鬼cute

    回覆刪除
  2. 真係好想met 下B be 個面呀~ 好正呀~ 時間真係好快過~
    BTW, 新機好用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一吓好喇。。唔好咁大力喎~
      唔係呃你,我連好認真咁望吓部機嘅時間都冇,淨係拎起就試吓影,希望遲啲熟識啲啦,初步感覺顏色好靚,不過唔夠啲小朋友快,會試吓用連拍睇吓會唔會好啲,講快就唔夠olympic,不過O
      夜晚影啲測光好差,錯哂,反對而呢部夜晚影都OK

      刪除
  3. 好想見下B be真人啊....好鬼肥美啊, 塊面讓滿晒肉..好可愛..
    有酒粒似足你喎, 你都有勁深酒粒...

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀。。小檬又可以同大爺一齊玩吓!
      佢個酒粒似爸爸喎。。。我冇架 >o<

      刪除
  4. 好肥美嘅B be...勁想咬佢兩啖, 哈哈~

    回覆刪除
  5. 佢生長線點似50, 似100多D WOR ^^

    回覆刪除
  6. B be 肥美好多,ee 好想抱抱下~

    回覆刪除
  7. B be好有肉地,好想錫佢面珠呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一吓好喇。。唔好咁大力喎~

      刪除
  8. bb 好乖呀!又可愛!

    回覆刪除
  9. B be fashion show !

    印象中B be係走斯文路線, 原來睇相都有趣怪既一面, 真係好可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢試吓邊條路線啱自己 =p

      刪除
  10. 好鬼大隻,不過都係50 percentile?
    湊兩個真係勁吾得閒理第細個個....好鬼慘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。所以我都盡量比多啲時間B be,小檬成日霸住我

      刪除
  11. 好肥美好cute!! 個酒粒最sweet!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒粒要啜先見到架。。妹妹而家點?皮膚好返啲未?

      刪除
  12. 呢,同你好似喎……

    又係無乜喊,叫多。皮膚又好啲。大隻啲。又係俾阿哥強吻。哈

    回覆刪除
  13. 好得意,好想搣下佢面珠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好啦,咁多EE要搣,整個搣面珠大會啦

      刪除
  14. B be真係好好肉,睇到EE好肉緊,勁想meet吓佢塊面呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 好啦,咁多EE要搣,整個搣面珠大會啦

      刪除