5.05.2014

My Melody Tee

記得小時候,係表姐帶我到Hello Kitty / My melody 的店舖
(遠古年時代名稱應該不是叫Sanrio,好似係Kalms? 
後生的應該唔知道喇!我比較遠古)

我比較偏愛My Melody。走入店舖,
好似唔想返出嚟咁。。。不過只有睇,冇得買。。
因為對於我地家庭嚟講太貴,
又或者只係偶然一件半件吧!

而家都好鍾意睇吓望吓,

未生b be 之前,見到d kitty / melody 衫仔覺得好靚,
如果囡囡著起一定Kwaii 呢~

尋晚行過見到佢哋有d item 做4折,
拿拿臨入去睇下,真係唔買唔知Sanrio 貴!
呢件tee 原價要$398,好在4折後$198!

唔使講梗係進貢啦

今年80又太大,買大一個碼等出年著!
你睇B be都笑哂

或者細時當裙著,大啲當Tee著~哈哈


10 則留言:

  1. 媽媽真係勁敗家wor 近期 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 正價唔會買,咁啲舖頭轉季清貨咁平,冇理由唔買架?唔買享受唔到個discount 架~wahaha
      使唔使幫你hold起一兩件?

      刪除
  2. 媽媽要買起衫上黎...真係stop都stop唔住呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有兩個,買件大可以留比細,仲化算。。

      刪除
  3. 好抵呀,將B be衫打扮得又得意又可愛,好有成功感,我依然支持你繼續買架 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 正價真係唔會買。。。所以有discount真係唔好蝕..wahaha

      刪除
  4. 我.................當年仲係kalm's 會員添呀, hahahahahahahaha
    你唔講我差啲唔記得呢個名, 睇完爆笑咗出嚟

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好似仲有個舊啲嘅名架。。不過我唔係太記得(gift gate??)
      同埋要扮唔知。。如果唔係我真係好老架喇。。。哈哈

      刪除
  5. 0依~妹豬呢期都鍾意melody,等我又去睇吓有無嘢啱先

    回覆刪除
    回覆
    1. 愉景新城果到有呀~~~ go go go

      刪除