5.13.2014

我的母親節


母親節的早上,就係晨咁早先有少少時間喺屋企打篇blog,
之後就預備出門口,而家兩大兩細,出門口嘅準備時間就再要提早啲。
唔知點解永遠都係會遲。。。

換好哂衫,小檬就拎份佢爸爸準備好嘅禮物比我,
媽媽母親節快樂,I Love You
再加個香吻,冧哂!

記得我聖誕時節想買換相機,之後被NT哥哥荼毒嗎? 
話買話買終於由老公買比我,多謝老公
(其實之前幾日已經想自己去買,最後又掛住屋企嘅大細豬,所以冇去到。)

去咗同兩位母親大人飲茶
雖然好大雨,不過約好哂,都有車,所以照去!
不過呀大豬呢日又發癲,食野讚佢自己吉.我讚就得,
佢嫲嫲比隻手指公佢就就無啦啦發脾氣。。。
真係好神奇,唔知佢地諗咩!! 
雖然婆婆幫吓我手,不過成餐飯都係唔知食咗啲咩

之後行吓街就返婆婆屋企食飯。
舅父女朋友喺韓國買咗幾支人參返嚟,婆婆話要整人參雞湯,
於是母親節婆婆都要煮飯比我地食
(其實婆婆好enjoy煮飯比我地食。。。唔想婆婆咁辛苦,
平時都係工人姐姐煮多,佢所以比個機會佢啦。)


仲有蝦,我地話太多餸,唔使整,如果唔係,真係魚蟹蝦雞都有。

而家影嘅相越來越少,因為兩B在手,真係唔會再有手。

21 則留言:

  1. happy mother's day!你有禮物收幾好,我D個kiss都無呀,嗚嗚

    回覆刪除
  2. 而家影嘅相越來越少,因為兩B在手,真係唔會再有手 <---好句好句, 不過我都認同, 哈哈~
    大細豬都咁可愛, 哥哥仲咁識tum媽媽添, 一定冧晒啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀大豬而家好煩,成日考我應變。
      細豬就真係好乖(咪講),媽媽錫哂!!

      刪除
  3. 幾時做試機大會?

    回覆刪除
  4. 係呀!得一個嗰時就顧住拿相機,D相永遠都無自己......哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以有時玩吓自拍啦,冇景都有返自己嘛

      刪除
  5. 我得1個都冇乜時間影相呢, HAHA!

    回覆刪除
  6. 兩B在手....好幸福呀 ^^
    你部機咩型號同牌子啊? 我都想轉新機啊,但又唔知邊部好....><"

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢部係Fuji XM1 ==> NT哥哥推介
      如果BB郁得勁可以唔夠快,我今晚試吓用連拍睇或者運動mode吓會好啲先。

      刪除
  7. 我都好少影相啦,我老公又唔會幫我影,有時想寫blog都無相!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,我驚我遲啲得文字版

      刪除
  8. 羨慕死.....個個都有happy mother's day
    我屋企嗰隻乜表示都冇
    唸起都嬲

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢儲定哂啲錢等收你order買咩咪仲好

      刪除
  9. 佢儲定哂啲錢等收你order買咩咪仲好

    回覆刪除
  10. Happy mother's day!!! 一句"i love you"真係sweet到漏呀!!!!我個仔給我既禮物就係佢比平時遲起身, 瞓到10am才起身呢,,,,^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐冇見啊! Happy Mother's Day
      遲啲起身都係一份好大嘅禮物啦!!

      刪除
  11. 又換相機呀你. 有錢人係唔同啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地邊有換喎。。。老公買比我之嘛

      刪除