5.31.2014

B be 100 Days Dinner @ 圓華薈廚

小檬同B be都係跟傳統做咗滿月,
所以100日嘅時候就簡簡單單屋企人食餐飯就算!
向來都鍾意食中菜嘅我地,
今次揀咗食西餐


成日揸車經過到有個拱形望海嘅餐廳,好似幾好咁,
又離屋企不太遠,於是就試吓!

我地十個人,通常西餐都係長檯,
好在呢到係正方檯,傾計都方便啲!

Outdoor 景 

有免費拍車, 不過價錢比想像中貴

後面海景嚟,幾好feel架!!

B be去到就瞓,於此焦點又落喺小檬到。
好錫佢嘅表舅父同母,又買咗啲車車比佢。
小檬喺屋企食咗粉粉,所以佢出嚟淨係負責玩
好在表舅母嘅食物未到,於是我食先喇。。。

佢負責同小檬玩,疊高胡椒同鹹樽, 有啲危險~ 

不過算啦,細路咩都要試吓嘅,
又比佢疊到喎。梗係自我鼓勵啦

媽媽攝位成功

主角終於醒咗,不過都係冇咩mood

突然間NT哥哥嘅J姐姐送咗啲汽球嚟
嘩,好開心呀!! 
不過佢唔係咁舒服,所以冇放低就走咗!! 
好有心呀!!

媽媽懶,又唔諗住整太多野,所以冇整到。
而家多得呢啲汽球我地啲相先更加靚呀!



表舅父你又要搶鏡?

終於食完~
(啲餐上得好慢,可能諗住比多啲時間我地玩)

切蛋糕喇 餐廳送嘅dessert

媽媽為B be 準備嘅蛋糕 

彩旗 Ivana Happy 100 Days  
簡簡單單配彩虹蛋糕已經得~ 


B be Happy 100 Days !!

My Family ~

哥哥帶領唱生日歌

唱完就吹蠟燭喇!

勞苦功高嘅婆婆

B be開始情緒失控,扮切完就先離開現場!

小檬切蛋糕 (表舅父chok住睇)

又係少女時代呀。。。wakaka

見到媽咪咁,小檬都要食返件蛋糕定吓驚先 ~ 

兩個服侍一個大少

食得好滋味



啲相係咪好靚呢??
因為媽咪大懵帶咗相機又唔記得帶SD card =________=
其實只係請NT哥哥嚟食飯,又要佢出手幫我!! 
佢真係超好人呀~好在舅父都喺到,拎住部機輪流影
等NT哥哥可以唞吓!

真係好多謝你呀!!  

20 則留言:

  1. b be 好肥美呀,真係見到就想咬....heehee^^
    100 days 快樂呀,要健康成長啊 ^^
    你地人靚景靚,點影都靚啦,不過當然 NT哥哥都叻叻,D 相影得超靚 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. samsam 又比高帽我帶 :P

      刪除
    2. thanks!! 期待你們的靚相呀

      刪除
  2. 唔使咁客氣喎 我走來癡餐 我多謝你地就真啦 ;)

    回覆刪除
  3. Happy 100 days to Be b~!
    有個專業攝影師響度,啲相特別靚呀!
    不過都畀媽咪個少女時代搶晒鏡啦 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!! ^^
      我驚遲早比人投訴呀。。哈哈

      刪除
  4. 媽媽真係好少女,生左兩件都唔覺,哈哈

    回覆刪除
  5. very nice gathering!!! 時間過得好鬼快。Be b轉眼就百日大了。
    復工的日子還好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係咁,可能有小檬第一次,所以都冇咩唔慣。你可以再試吓 hehe

      刪除
  6. 少女時代... 我笑咗呀~~ 不過都好認同~~ WAKAKAKAKAK

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,無辦法,人老咗,開始好似四哥同呀修哥咁扮青春囉。

      刪除
  7. Happy 100days ar B be~

    回覆刪除
  8. 媽媽真係好少女feel啵, 哈哈~

    回覆刪除
  9. 一開始睇已經覺得啲相好靚!b be happy 100 days!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!! ^^
      因為媽媽大懵,所以先要大C做完野都要影,不過好在舅父幫吓手

      刪除
  10. B be happy 100 days! ^^
    BTW, 唔怪得D相咁靚! 原來又有大師出手~~ XD

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!! ^^
      因為媽媽大懵,所以先要大C做完野都要影,不過好在舅父幫吓手

      刪除