6.03.2014

Shoppinggggggggggg~

星期四晚去KF買粽,難得一個人出去,我行兩間精品
其實我淨係去買粽啫,點知攪成咁

Shop A Sanrio產品+加麵包超人

Melody fans 嘅我,難得而家有B be 做藉口,梗係買啦。

比較特別嘅係呢把較剪
唔知買嚟做咩,買咗先算。
放喺袋度都好安全,又好靚~ 

拉鍊袋仔,小檬返學放吓啲濕碎野,應該啱用

Shop B 主力麵包超人及日本精品

小檬對蟲蟲鞋岩著喇,見呢對車車鞋日本貨都係$69

好底喎,去沙灘啱哂。


仲有三眼仔餵巾,又再買多條看門口。

諗住去沙灘,要再買多件背心,呢件特價,又好可愛,買~


仲有B be 麵包超人妹妹夾夾(個名我作嘅。。哈哈)

一路物識緊三點式比B be,TB果啲款又唔鍾意,
一見到呢件麵包超人泳衣就好鍾意,
我以為要再貴啲, 睇埋價錢就更加忍唔住

B be: Hi~ 
大家可以估吓,見到平啲唔使同我講。。哈

真係未著上去已經覺得笑!! 

17 則留言:

  1. 我朋友都喺日本買左呢套泳衣畀佢囡囡,著上身好sexy架,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 成身肉著起應該好正。。。哈哈

      刪除
  2. 可以話我知 shop A shop B 喺邊度嗎?車仔鞋好得意啊!小檬做 model 好得!

    回覆刪除
  3. 對鞋仔好得
    見你買把較剪放手袋,笑咗,女人買哩嘢太多理由, haha

    回覆刪除
    回覆
    1. Good... 女人個個都係咁, enjoy your shopping!

      刪除
    2. 或者放喺公司嘅筆袋,我果行成日用較剪,同客開會都方便啲..wahaha

      刪除
  4. 件泳衣好得! 期待B be親身示範!! ^^

    回覆刪除
  5. 女人敗家可以好多籍口,嘩哈哈!
    期待b be 個 sexy look 呀!

    回覆刪除
  6. 買野啱我喎
    我又要店名
    嘻嘻

    回覆刪除
  7. 係咪葵涌廣場呢﹖ 件泳衣好得意,可惜我個係仔仔。

    回覆刪除
    回覆
    1. yes...買泳褲啦。。點都要買。。哈哈

      刪除
  8. HI! 小檬媽
    我今次係第一次留言^^
    我都想要間精品店的資料. 請問方便E-mail給我嗎?
    Erica

    回覆刪除
  9. B be 件泳衣好靚呀~~

    回覆刪除