6.04.2014

CWB

星期六小檬爸爸又醉心事業(實情係同老闆們打牌)
於是我又趁機同小檬搭地鐵,唔想佢淨係識坐車。

之後都搭過,不過而家大咗,多野講,
喺地鐵見到三碌玲啲廣告,見到海豚,
之後就同佢爸爸講喺地鐵見到海豚。。。
唔知以為係真添~

圓方拎個袋仔整返粒鈕,點知出事喇。。。
係我唔好,明明同呀仔行街,
點知買咗朵花
唔好再講喇,我會好內疚(其實好開心至真 )

諗住食埋拉麵先行,點知見佢已經有少少眼瞓,
改變策略,買個麵包比佢食算! 

食完轉埋車到中環,佢已經檬咗(我地叫瞓做檬咗)
好唔容易先落到車,諗住喺sogo應該有啲cafe可以坐低,
點知淨喺行出地鐵上去到sogo地庫,再去搭lift 都多人到想C。
真係唔知咩事,細細粒嘅媽咪(雖然肥)仲要抱住瞓咗嘅小檬,
差啲不支倒地!

本來諗過行去世貿,應該冇咁多人,
但三十幾度我諗我都一樣不支倒地。
於是都係揀喺冷氣地方暈低算!!

上到9樓仲要行樓梯,去到cafe又要等位(我認我天真!)
一路口噏噏鬧緊走嘅時候,好在見到有個偉大嘅同志已經起身再去血拼,
終於有返啲血色!
喺CWB探佢媽媽嘅EE終於出到嚟拯救我!!!
瞓多咗一陣就起身,攪咗咁耐先有得睇玩具。

而家SOGO嘅玩具細到呢。。。可能裝修緊啦。
有個德國出品嘅木製碌波子,
成三千蚊至五千蚊一盒,快啲叫小檬碌多幾次,

玩完就行去鄉里媽咪未去過嘅希慎,
影下小懵



(之前有同事送咗呢隻LINE兔仔比小檬,
但寫錯咗小懵,於是我地就叫呢隻兔做小懵!)
好好笑,公仔下面寫住不準觸摸! 
你話我知有咩人係呢啲情況吓會唔掂個公仔? 
尤其係小朋友!

好累又好肚餓。千辛萬苦先搵到間食TEA嘅cafe




仲有小志強

最後又喺老三陽買咗幾隻粽,又幾好食喎!
(原來佢搬咗我都唔知,證明我真係好耐冇去)

回程喺香港站
小檬隻手又要平衡!! 哈哈

自從喺吉吉島有條斜嘅自動電梯教過佢要伸手出嚟平衡先唔秩,
佢一見到平嘅自動電梯就係咁!

返到屋企,抱住B be,小檬仲要玩腳腳,真係散哂!


23 則留言:

  1. 小檬可以獨佔媽媽一整日,應該好開心! 小檬開心媽媽開心,所以買朵花係好應該的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,又要返工,又要湊仔,而家仲湊多個女,真係唔買唔得,平衡唔到!!wakaka~

      刪除
  2. 小檬的「平衡MODE」好好笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當所有人唔知點解呢條友唔行仲企咗喺到,喺後面擁上嚟嘅畫面仲好笑呀!

      刪除
  3. 電梯平衡緊既小檬好肉緊! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位大C佢平衡緊喺唔比我地掂佢架。

      刪除
  4. 嘩, 我一路睇一路好緊張呀,,,以為你真係"不支倒地",,, 好彩最後無事咋~~
    話時話,,,我都好耐無去過 CWB...HAHAHAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇咩事真係唔好去,我地唔夠佢地嚟,唔知幾時可以收復失地?!

      刪除
  5. 你唔帶車仔既??佢地瞓左抱住真係手都軟...

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇帶呀。。佢行得走得,帶車仔好煩架!上落扶手電梯又唔方便。情願等佢快差一吓就算

      刪除
  6. 上兩星期, sogo 感謝週, 我又係好天真出咗去唸住睇吓有咩執
    結果中伏
    完全迫到冇朋友, 我以為自己去咗維園行花市
    乜都買唔到 (其實係睇都睇唔到)
    又係唸住轉戰hysan睇line 公仔
    嘩, 又係多人到爆, 連搭扶手電梯都要排隊 @@
    嗰日去cwb 我覺得簡直嘥時間 -_-
    發誓以後就算有金執, 都係少去為妙

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,我都係諗住好耐冇出去威先同小檬去吓,帶埋老公肯定仲慘,逼親我老公點算!
      我又唔知有line公仔喎,hysan我果日唔算多人,不過唔比人掂真係好搞笑!

      刪除
  7. CWB依家已經唔係我地既地方嘞.... 真係平日出去都迫爆~
    有個德國出品嘅木製碌波子,成三千蚊至五千蚊一盒,快啲叫小檬碌多幾次<-- 我上次同阿仔去SOGO又係勁玩果度D木製玩具, 貴成咁真係唔捨得買~ XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,都唔明點解要咁貴,又唔係機械,靠積木地心吸力組成,可能懶係可以比你自己組合,啲木質靚啲。其實我地自己搵啲盒同積木砌都得,冇咩邊個會買囉。不過其實target都唔係我地,係啲強國人。

      刪除
  8. 好堅,我一個人未試過同佢地出遠門, 今次媽媽叻叻呀! 不過要出我都會用 stroller, 可能呢邊用 stroller 都方便卦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一個帶一個其實已經唔難架喇!! 佢又識行識走,我情會抱吓好過要拎住架車 =p

      刪除
  9. 我都有聽聞個盒幾千蚊既木玩具,不過真係幾有用既!哈哈!不過我知道深水埗有A貨玩具😂

    回覆刪除
  10. 媽媽咁辛苦~點都要買野獎勵下自己咖~

    回覆刪除
  11. 我琴日都去左CWB一陣, 帶住豬脾... 不過就同波媽一齊有個伴~~ 同佢地出街好辛苦但又好開心囉~ WAKAKKAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 有假唔係星期六日應該會好啲。
      係呀,有伴好好多,好在我同事探完呀媽媽走嚟幫下我手,如果唔係我諗再暈快啲!
      btw即係呀媽媽們自己湊佢地出街就會同佢地搭地鐵巴士,爸爸們湊佢地出街就揸車,咁啲媽媽們應該辛苦好多啦!= (

      刪除
    2. 又係WOR! 你講得好O岩!!!

      刪除
  12. 檬媽好堅呀!雖然抱住個瞓覺B真係好攰,但見住個甜睡樣真係唔捨得叫醒佢(我老公就會叫醒,所以通常都係我抱)
    檬媽咁辛苦,抵買朵花花黎獎勵自己架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 檬媽咁辛苦,抵買朵花花黎獎勵自己架~ ==> 多謝支持!! hehe

      刪除