6.29.2014

手足之情

我很喜歡大哥哥保護妹妹的感覺
 可能我也有哥哥吧˜
很感恩能否夠帶一個妹妹給小檬

自有B be開始已經洗腦話比小檬聽,有妹妹喺肚入面,
要錫妹妹呀~ 妹妹好鍾意哥哥架~

B be出世回家當日,亦代B be送一份禮物給小檬。
(不過B be太突然早咗出嚟,
於是我用其他朋友送給佢未開嘅禮物比佢,哈哈)

B be 初生時喺屋企都盡量陪住小檬,唔好比佢覺得有咗妹妹就冇人同佢玩。
到而家開始有啲互動,就要教佢要分享,佢要比架車車妹妹,
雖然B be仲未識,不過我會代B be 拎住之後讚小檬。
照顧妹妹都會叫佢一齊幫吓手,拎塊片片或者紗巾,
小檬要錫佢或者攬住佢,會盡量比,當然要睇住佢先得,
如果唔係熱情嘅小檬,溶咗B be都有份

盡量唔會用佢地嚟做比較,話妹妹乖啲食晒奶喇之類說話,

或者會從正面出發,睇吓妹妹幾乖乖,食哂奶喇, 
有時婆婆會話,好喇,你唔食比妹妹食哂,
或者,你唔要我就比妹妹喇
好似妹妹同佢爭咁,我就會同婆婆講唔可以咁講。
小朋友清純無知,好多時都係大人從中令佢地有猜忌, 
我要成日提醒婆婆

成日同小檬講要同小朋友分享玩具,
今日佢自己主動拎妹妹嘅玩具比妹妹,
之後話「同妹妹分享!」
媽咪聽到真係好開心!

小檬好錫妹妹,兩個一起溫馨感覺不言而喻
沒有什麼比這樣, 令做父母的感安慰

能給你們的沒有什麼,希望珍惜這份手足之情

願你們永遠相親相愛

19 則留言:

  1. 小檬係好生性,好乖,我睇見都覺得好warm好sweet呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好開心佢錫妹妹,希望到大個啲唔好爭玩具啦

      刪除
  2. 好sweet ar~ 睇到我好感動😚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。簡單嘅親情都令人好感動

      刪除
  3. Gen mama教得好好, 小檬哥哥好乖, 知道妹妹係你俾佢既其中一份最好既禮物:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。係互相最好嘅禮物

      刪除
  4. 檬檬好乖, SWEET 爆呀
    兩兄妹, 四口家庭, 好幸福哦

    回覆刪除
    回覆
    1. 小檬真係好sweet。。不過最好唔好咁大力啦。。哈哈

      刪除
  5. 小檬真係好乖, 教好一個小孩真係唔容易,你真係好比心機.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝先,我比心機都要小朋友明白同生性,
      所以我應該多謝小檬就真

      刪除
  6. 好sweet 呀, 無錯不應做出比較,我會改改策略!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。千其唔好比較喇,等佢地變成朋友,好過變敵人!快啲由頭嚟過,等佢知道細佬覺得佢好叻或者好鍾意佢。。。多啲鼓勵吓佢!! 加油~

      刪除
  7. 你可以去做家計會代言人啦, 睇見D相真係想即刻生多個~

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對認同呀

      刪除
    2. 梗係,唔係好野唔會分享!gogogo....

      刪除
  8. 兩兄妹好sweet呀...小檬媽真係識教~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝先,我比心機都要小朋友明白同生性,
      所以我應該多謝小檬就真

      刪除
  9. 其實真係好難吾比較,我都盡量吾會講D比較說話,但係有時激氣真係忍吾住呀!!!!!! 希望我兩個都會聽教聽話啦!

    回覆刪除
  10. 真係好sweet呀!但要讚矇媽教得好,唔係人人都識咁教(包括我自己呢)

    回覆刪除