6.17.2014

爸爸出trip之獨自去街街

父親節,爸爸在出差。
難得假期又想同小檬B be行吓玩吓,
於是媽咪約了表舅父/表舅母。
有勞表舅父到我地屋企車我我地

小檬Ready ~

多謝GG 母母嘅麵包超人嘅袋仔

自拍比爸爸睇吓先

好在早去到車位都好容易搵,先去醫肚~
Al Molo Ristorante Italiano 
Brunch 
(呢間多野食過BLT)

影吓比爸爸睇, 冇得去都睇吓嘛 =p






小檬好開心,咩都有食啲,
param ham, smoke salmon....
可能有人同佢玩開心啦!

啲碗同匙放埋一齊話係tortoise喎。。小朋友真係好想像力。

B be食飽奶奶就喺到瞓,等婆婆同姐姐都可以安樂食吓野!

食完,表舅父母先同佢行去睇玩具。。
我已經吩咐小檬同佢地講唔使買屋企有,佢真係好乖,
話買比佢都會話屋企有,唔買。淨係摸完玩完就bye bye 玩具。

有啲佢唔鍾意嘅話買比佢佢會話唔好,唔係樣樣都要嘅。

今次比佢試, 佢終於肯玩喇,嘩。。。。。哈哈


玩完之後就行去食雪糕,

價錢唔平。。。不過真係好滑!!


兩個靚太湊仔

行到樓下見到呢個世界杯公仔,於是影吓相喇!
叫小檬坐定就難過鬼,一張就走人


再捉住佢同B be 影


好在仲有乖乖嘅B be~


好開心嘅B be



差不多掹跌個鼻



大合照


鏡頭一轉,小檬就同舅父玩跑,齋跑都好開心!
 佢一開心就一字馬。

表舅父半個番書仔,都係free style,尤佢亂咁跑,
好在果個area冇咩人,
不過我做呀媽嘅就驚,捉到我呢 ~

過咗小檬嘅nap time 好耐,佢又用後備電,
婆婆都好累,飲埋橙汁休息一吓就返家!


雖然四個湊兩個,但係都累到C!

5 則留言:

  1. 湊兩件出街真是打將咁呀

    回覆刪除
  2. 小檬整既tortoise好得意呀, 令我笑左

    回覆刪除
  3. 我個個wkend 都湊兩件出街,人都癲

    回覆刪除
  4. 開心就一字馬,好可愛呀!

    回覆刪除
  5. 小檬好乖呀,面對玩具誘惑都識講唔洗同屋企有,果然係我偶像呀!
    小檬好識照顧Be b呀,成日都會攬實佢~

    回覆刪除