6.20.2014

B be 打針針 + 小檬hair cut

B be 4個月,媽媽請假帶B be帶針針

體重5.26kg ,都係Keep住中間線。
今次都唔係等好耐,不過B be等到瞓著
打針喊咗一陣又瞓返。

之後到TW商場,婆婆帶小檬嚟會合

食埋Lunch就交換湊,
我就帶小檬去剪頭髮。兩個商場話近唔近,話遠唔遠,
又冇小巴又冇巴士去到,搭的士又驚比人鬧。。。
算啦,行過去,都要成15分鐘,天氣又熱又焗,
我都驚自己頂唔順,唔好話小朋友,加上小檬應該係nap嘅時間,
於是我問抱佢好唔好,小檬居然話唔好,自己行!!
我真係好感動,佢好開心佢咁堅毅。

去到呀妹姐姐到,行到身水身汗買咗杯橙汁

佢坐喺張凳度 自己話"軒軒唔驚剪頭髮"

我再比啲鼓勵佢,最緊要係開咗盒新買嘅車車模型比佢砌。。。

好快就進入面咗忘我嘅期界,任呀妹姐姐剪都冇問題。
懊惱中~

剪完喇~

再行返去另一個邊又係冇冷氣,大約十分鐘,
媽媽就行一吓街,小檬好乖,
入到舖頭就同啲sales姐姐玩,媽媽可以睇吓衫。
行左幾間已經又餅又糖。
好喇。。。真係要走喇。。唔係佢一陣子瞓咗我又要抱佢。
行咗落樓下有村巴,等左5分鐘,上到車仲話好大個窗睇野呀~
我話係呀。。。。之後冇反應,
完來已經瞓著咗!!
梗係,平時食完lunch已經要nap撐到而家5點幾!!
小朋友嘅後備電真係好勁!

好開心佢行咗咁耐都冇扭過話要抱,成日都係自己行,
小檬真係媽媽嘅乖乖!

11 則留言:

  1. B be 體重係5.26kg? 媽媽有無記錯架...
    我地妹妹瘦猛猛都6.03kg, 但睇落一定係B be有睇頭過我地妹妹啵. :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇喎。。我其實都有啲奇怪,不過又真係喎。

      刪除
    2. 我阿囡2個月5.01 kg,生長線50,無理由4個月5.26kg,係中間線,係唔係6.26kg呀!?

      刪除
    3. 肯定你記錯 or 聽錯,邊有可能得 11lb 幾呀??? 5d check 清楚再話我地知!

      刪除
    4. Wahaha..... 係我錯,真係6.26kgs,差不多14磅

      刪除
  2. 兩個BB 都好 sweet 好得意, 冧 C Gen mama

    回覆刪除
  3. 小檬咁叻唔喊喊,勁!
    佢地真係可以撐到5點幾先nap 架!!

    回覆刪除
  4. 真係剪得好靚仔, B be 好好肉地, 好可愛呀~

    回覆刪除
  5. 大個仔左好多!

    回覆刪除
  6. 小檬大個仔左好多~

    回覆刪除