6.19.2014

B be @ 4Months

B be 4個月喇~


多一個B每月嘅成長紀錄又好似寫得密咗!
我要每星期自己記低啲,
唔係好多野都唔記得喇!

上星期已經開始想反,喺high chair成日打豎個人,所以一定要綁安全帶,
一有機會,或者有人睇住就會比佢喺地墊到玩,等佢都可以練習吓。
捉住毛巾/公仔/玩具已經可以,頭仔已經兩邊擰,頸仔又好叻咗,已經可以自己支撐。
笑,同佢玩已經笑到ka ka 聲,笑果時好豪邁,頭仔都會向後遙。。哈哈

食。之前三個鐘一餐,而家一開始食喺到玩玩吓,又或者要扭一輪,
婆婆好有心機去縱佢,喺咁搖住比佢食,
我就唔會啦。。。於是我叫婆婆4個鐘但係加多啲份量,
真係習習聲食哂,夜晚有時九點幾食完就瞓到第二朝,好瞓得!

可能小檬哥哥唔大隻,諗住女仔仲細粒,
所以B be比我預期大隻! 
有好多衫仔已經唔啱著


買6~9嘅衫都好似啱啱好咁 =_= 
買B be衫真係好難

情深款款望住邊個?

NT哥哥:望吓鏡頭啦

笑吓個樣咪女仔啲囉

哥哥都有嘅瞓教碌!!

肥妹仔準備去沙灘 

行開一吓,就咁喇,
嚇C媽咪
呢位小妹妹想點呢?

開心去飲茶

笑得好豪邁

清純小白兔, 媽咪至鍾意

Bikini Baby~

sweet baby

O吓咀先

World Cup Baby
(不過佢好似唔多鍾意)

圓x3

圓中圓(多謝媽咪上司禮物)

仲有錫我嘅屋企人~

爸爸的情人

媽咪 & 哥哥

B be繼續努力呀!

18 則留言:

  1. 好想見下B be真身呀...因為佢實在太肥美太可愛, 姨姨好想咬下佢呢, 哈哈~

    回覆刪除
  2. Happy 4 months. 我地第二個b 又開始大啦,另一隻 monster 又好快出動,哈哈哈!

    回覆刪除
  3. 訓得所以胖胖,好可愛好似你,第一件衫我見next有呢隻花,我原本都想買比蕎b♡^_^♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE
      係呀。。我覺得呢個pattern 好靚呀

      刪除
  4. b be圓碌碌好可愛呀! 咁睇佢應該大隻過木木!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢生長線50囉。。。不過又唔係太重喎, 5.26kgs, 木木呢

      刪除
  5. EE好想錫下B BE呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 錫吓就得,任錫唔嬲!(其實B be有啲相又啲似豬脾架)等我見到send比你睇

      刪除
  6. 嘩,好肥美呀,笑容又甜甜的,似你呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺?但個個都話似爸爸喎

      刪除
  7. 感覺上是一個非常開心的 BB!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係,不過都好似冷靜過哥哥

      刪除
  8. 好肥美呀,ee想咬一啖呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。好啦。不過唔好咁大力喎

      刪除
  9. 多謝B be為我地上演fashion show, adorable!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。媽媽愛靚,要呀女著都啲靚衫

      刪除