6.23.2014

香港文化博物館

星期六已經晨咁早準備出門去睇~  


吉卜力工作室場面設計手稿展‧高畑勲與宮崎駿動畫的秘密
2014年5月14日 - 2014年8月31日
@沙田~ 香港文化博物館

唔知點解整吓整吓都食lunch時間先去到新城市。
本來都諗住帶埋B be嘅,不過果日天色唔明朗,
車泊喺新城市行去,如果落雨就好麻煩,
於是就放 B be返婆婆屋企,等婆婆同姐姐湊住佢喇!
B be唔好嬲我地呀,你大個啲一定唔會賴低你)

食完lunch時間到,嘩,超多人!
淨係排入場都好多人,買飛notice board話應該要排個幾鐘,
仲要排隊入場。我諗加埋起碼兩三個鐘!
於是我地就plan B,淨係去其他展館。



好在成個館都好多地方可以影吓相~ 
首先係波兒




突然間拖住錫一啖手手
小檬 you are so sweet~


而家小檬好合作
一有野影大部分時間都自己行埋去,不過得一兩秒

煤炭C鬼仲自動波坐低



好靚嘅大樹下

冇襯過嘅灰與藍 , 出到嚟先知!


千與千尋 


估吓呢到喺邊到影?

Totoro

又自己坐低

自己創作媒碳C鬼 

貼~ 

yeah~  

之後行下其他館,龍貓喺邊到呀? (真實對白)
真係笑C我喇。。。

好明顯冇咩心機繼續睇。。於是轉場 
兒童探知館

佢一見到啲哥哥姐姐除鞋喺到玩就自動波自己除,
可能佢覺得好似去咗club house咁。


其實都唔太多野玩,不過個傻豬走嚟走去都已經好開心。 


佢玩完落返嚟先知原本唔玩得。。。sorry
臨走影埋呢個唔知係咩嘅熊熊




回程都已經四點幾(如果排埋隊我想七點都未走到)
爸爸話抱小檬都係一貫C撐唔使, 坐低Tea Tea
之後去買份禮物比契仔契女當係幼稚園畢業禮物。

有哥哥姐姐同佢玩,又用後備電喇!


去咗咁多次都冇入嘅snoopy land
終於有機會係門口影返張相喇。


小檬又做一字馬喇

契仔識諗啲,又就叩門撲學位,明顯瘦咗
契女就樂天又幸運,就愈來愈有肉地。


有時做人真係樂天啲好~ 

11 則留言:

  1. 呢個吉卜力工作室我都好想去呢, 不過你講到話咁多人, 有啲怯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。真係好多人。如果我地排埋入場館起碼要再多兩個鐘!如果可以我想weekday去,一係好似我地咁,淨係影下相,唔排入展館。其實都夠玩,因為又有兒童探知館。

      刪除
  2. 又吾同妹妹出去,哼!我大個話番比佢知! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好呀唔好呀!
      EE,應該係"等佢大個, 我話返比佢知呀" wakaka。

      刪除
    2. hahahhahahahha 我老左話番比佢知啦咁 :PPPPP

      刪除
  3. 我都想帶大爺去影相啊~~~~但............仲係咁多人既@@

    回覆刪除
    回覆

    1. 係呀。。。真係好多人。如果我地排埋入場館起碼要再多兩個鐘!如果可以我想weekday去,一係好似我地咁,淨係影下相,唔排入展館。其實都夠玩,因為又有兒童探知館。

      刪除
  4. 我身為沙田友都未去添~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有朋友假期去都係超多人!

      刪除
  5. 果個熊熊應該係狸貓呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,多謝告知,後來我就知喇

      刪除