6.04.2014

Beach Boy & Beach Baby 新玩具

上星期五,B be100日,請咗日假陪佢。。。地(小檬著數哂)
夜晚食飯又唔使咁趕。

見有時間,又同小檬去沙灘。

Beach Boy again

又有另一套Outfit~

上次條褲係RB叔叔嘅
今次呢條係佢媽媽唔記得原來已經有條褲係屋企, 佢又走去買!
 所以佢啲衫真係要影低相Keep Record

呢件日本背心仔,襯埋條藍色褲好正!!



好難先影到張正面,又係見到塊面已經算贏!


佢係冇膽豬,叫佢行出去畢水都話驚,


情願喺度畢沙


叫佢出去玩,就話驚啲沙=_____=


但係你成手沙喎


終於氹到佢出去玩


婆婆同佢掘蟹仔



Little Beach Baby 
@ B be Carter小背心 HM褲仔

係咪曬得滯?扁哂咀嘅?
B be渾身都是肉!!
媽咪係佢身邊即刻顯瘦。。。哈哈
媽咪即刻變返小顏 yeah ~ 

我換左泳衣,諗住同小檬踢吓水,
點知佢話驚驚。。。。唉
唯有自己踢


雖然呢個係一個正式嘅泳灘,啲清潔工人已經好落力,
但係果日好污jo,如果落水就真係冇可能!

小檬行親TOY "R" US都會拎張廣告了解吓行情。
平時冇咩睇嘅我發現有個好好玩嘅吹氣床仔半價˜$249
都應該幾好玩,於是就買咗!



仲要係佢啲friend ~ Woody / Buzz Lightyear



原本舅父個電泵唔見咗,
攪到我地(即係佢爸爸)要用手泵,
泵完散哂!小檬玩得都不知幾開心!

後面仲有個網比佢入波波

所以佢不停咁行嚟行去執波波

除咗條沙灘褲,著吓泳褲仔(多謝蛇仔明媽媽!)
點知個排骨仔,鬆得滯


之後又著返沙灘褲


媽咪唔高,啱啱好坐到

食完奶奶,媽咪抱住佢坐吓先。

一大兩細都夠坐


重可以喺到嘆吓

玩到唔捨得走嘅小檬, 一聽到執野呢,就哇哇喊。。。

雖然係行返屋企,但都諗住沖吓個身啲沙先,
一路行去沖身,一路喊,去到又唔肯沖,
口水鼻涕一齊嚟,成身沙要唔肯自己企,
要攬住我。攪到我都係成身沙!
唔沖喇唔沖喇!同佢著返件衫都話唔好!

我明嘅~ 咁好玩
我唯有氹佢話返屋企開住冷氣先再玩啦(講完我自己都想笑)
一輪混戰之後終於平復!! 

去沙灘玩就真係好開心,另一方面又幾麻煩,
不過有細路嘅父母就梗會想佢地開心而甘願麻煩!!

28 則留言:

  1. 去沙灘最麻煩係唔知點同佢地沖身好,不過為左佢地開心,即使再麻煩都一樣會去,哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地開心就咩麻煩都唔記得

      刪除
  2. 對呀...上次去長洲玩沙..只係沖手沖腳都覺得好麻煩呢....!! 我都係鍾意去...泳池多d, haha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地開心就咩麻煩都唔記得la

      刪除
  3. 去沙灘真係好開心呀~ 你地行就到沙灘, 真係想搬過你地果邊呀~ 哈哈~
    個吹氣床正呀~ 下次一定要約你先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 換咗新車,唔爭在換埋樓啦。。。哈哈
      快啲約埋啲blog友仔一齊玩啦啦

      刪除
  4. Be B真係好好肉地,哈哈。
    個新玩具幾實用又靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,最重要係之前成五百蚊,而家兩百幾就有。。yeah

      刪除
  5. 張床好正呀, 搞到我又想去斗斗城睇吓添

    回覆刪除
    回覆
    1. 個半價好似做到六月頭,你上網睇吓先有冇資料,不過摺埋有啲大,而家R緊頭放邊。。哈哈。

      刪除
  6. 個氣墊好得喎, 等我又買返個先
    哈哈, 檬檬要食肥啲先得喇, 如果唔係妹妹就嚟重過佢喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個半價好似做到六月頭,你上網睇吓先有冇資料,不過摺埋有啲大,而家R緊頭放邊。。哈哈。
      相信好快就追過

      刪除
  7. 去沙灘係好煩, 我地為左慳水慳力, 啲裝備都好簡陋, 連沙灘蓆都係用垃圾袋代替. 拎少啲玩具, 洗少啲野, 橫掂佢去到乜都玩得一餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地行過去,所以拎野都OK,又有車仔,最煩係佢唔肯走!

      刪除
  8. 小朋友去沙灘開心過去泳池, 佢地鐘意玩沙...
    你地好方便, 行過去就有得落沙灘玩...好羡慕啊...
    我去左一次沙灘, 己經周身痛啦((但其實我都無乜點郁..xd))

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到大爺自己畢水好叻呀。。小檬驚水唔肯行出去!!
      其實佢自己仲話驚啲沙添,不過又自己不停玩。

      刪除
  9. 張吹氣床仔好正喎~~~
    你哋去屋企附近嗰個沙灘? 乾唔乾淨呀?我哋去黃金,我覺得有啲污濁,下次轉地方,去你哋嗰頭玩吓先

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。附近果個叫釣魚灣,上次星期日去就好啲,呢次weekday去都係污jo,不過叫做近,冇辦法。下次一齊啦!!

      刪除
  10. 獨霸成個沙灘, 好正呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 果日weekday真係冇人,連啲呀伯都冇

      刪除
  11. 媽媽好有準備呀!生兩件著泳衣都咁索,果然係索媽

    回覆刪除
    回覆
    1. 索鬼!! 手臂同肚腩係重災區

      刪除
  12. 索媽,係沙灘有無比人吹口哨,哈哈!
    B be真係超肥美,而家幾多磅??

    回覆刪除
    回覆
    1. 果日沙灘淨係得我地,如果有其他人,一定有人撩我。。。個女啦。唔知道呀。。19號先返健康院

      刪除
  13. beach boy檬好靚仔呀,點知越scroll落去越有驚喜,見到小檬泳褲look,仲見到索檬媽泳衣look,好羨慕你對腿咁瘦呀!
    我都同老公講想去海灘(主要想畀肚B玩沙,同可以影相),不過我地冇車又遠,老公即攦手擰頭=_=

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係唔瘦呀。。我記得你好瘦架,冇理由要羨慕我嘅!
      小檬好瘦,不過冇辦法,佢食野都唔算少,可能唔長肉!排骨仔
      講真真係好麻煩,不過小朋友開心都值得,快啲去吓啦

      刪除
  14. 喂~ 你係水邊個張, 仲咩無擺返個少女時代POSE先?!?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,再嚟我驚我個blog變咗怪談嚇C人呀~

      刪除