6.13.2014

父親節禮物!

星期初老公突然收到老闆通知要他出席分公司開張, 
地點是江蘇!
就這樣,星期天的父親節就不能和我們在香港一起過~
說不失望,就騙你。
但明白到他也是身不由己,
為生活嘛。。。沒法子!


一直在想怎樣安排,與他渡過第一個身為兩孩爸爸的父親節,
收到這個消息之後,又要想想Plan B喇!
(與之前一樣,其實我未想到plan A是怎樣安排)

於是將所有事情提早,
禮物已經買了小米代替他現在在大陸用差不多壞的手機。

加了wallpaper
將一張全是我們相片的紙,變成紙袋


再自己製一張簡單咭
最重要是所有物品免費! 

放在小檬房,教好鬧鐘,
初時諗住是說聽到音樂大家便找來源,
誰不知音樂太細

於是便叫小檬帶爸爸到房看媽媽新買的夜燈,
誰不知小檬聽見有音樂便取了出來給爸爸!!

當然又是小檬拆啦!

情深雙吻

一面茫然的B be
 

兩個小孩錫到燶哂!!  
So Sweet~~ 

27 則留言:

  1. 好有心思呀, 爸爸話最緊要有最愛既 3 寶係身邊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到對寶貝就開心哂....當然重有我。。哈哈

      刪除
  2. 有兩位寶貝錫鍚...爸爸笑得好開心~

    回覆刪除
  3. 媽媽咁有心c同2個寶貝咁乖乖..爸爸咁辛苦都值得既~

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 希望呀莫生高興啦。其實做爸爸嘅一樣辛苦

      刪除
  5. GEN媽你好有心思呀, 爸爸收到禮物一刻肯定sweet啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經冇咩心C,主要最緊要係唔使錢!慳錢又環保

      刪除
  6. 你送左前世情人俾佢啦, 以後同你爭老公架~ WAKAKAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在我而家都有個靚仔同我去拍拖啫。。wakaka

      刪除
  7. 我完全無諗過父親節要做咩,哈哈,媽媽我。。真係好懶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係好懶架,淨係搵呀哥幫手買部手機咋,之後嘅野都係喺公司諗有咩可以整。。。(又唔使去買。。嘻嘻)

      刪除
  8. SWEET 爆呀
    檬爸好幸福呀
    唔可以俾蛇仔爸睇到呢篇BLOG 架, 佢會潤我冇心乾架

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有條Ace喺手,一出蛇仔明就咩都冇問題啦

      刪除
  9. 檬媽你好好心機呀﹗我係連plan都無plan過,kakaka...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係淨係搵呀哥幫手買部手機咋,之後嘅野都係喺公司諗有咩可以整。。。(又唔用去買。。嘻嘻)

      刪除
  10. gen mama你好有心思呀, 做野真係身不由己, 不過最緊要一家都開心, 老土講日日都係父親節啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。日日開心最緊要
      唔使錢先整咋

      刪除
  11. 爸爸好似有些想喊咁
    媽媽真係超有心思

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢應該係眼瞓。。哈哈
      唔使錢先整咋

      刪除
  12. gen mama 好有心思呀! 我乜都無做到 XDDD

    回覆刪除
  13. 紙袋好靚呀,拆完都唔捨得掉啊~~
    be b 真係好得意,肥嘟嘟~ ^3^

    回覆刪除
  14. 你真係好有心思呀!!! 我.... 只係煮左餐飯, 都無特別慶祝~ 當然更加無禮物~ XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得煮餐飯仲好喎。。不過我真係冇時間同心機慢慢整煮,大豬小豬都要我。

      刪除
  15. 父親節我地連飯都冇出街食,檬媽真係有心思,檬爸冧到爆啦,不過佢好似一樣倦容呀~

    回覆刪除