6.05.2014

陪瞓

多咗B be, 屋企又要再攪攪喇!

原本雜物房嘅細房就會做張子母加上格床。
小檬就會瞓細房,B be 瞓返BB床。

B be 瞓返BB床應該冇問題

小檬呢, 而家晚晚同各家庭成員講完good night 之後就同我入房瞓。
而家攞一兩樣玩具(之前要攞好多,每晚都要講數)
拎到入去,我會話放喺床會un到自己,要on the table, 
而家一入去就會自動自覺放喺檯面,或者玩一陣,唱吓歌,
之後就瞓低,講吓故事,佢會叫我講返假期去咗邊,
啲咩,佢聽返會好開心,
有時就佢講比我知。。。佢好好記性,
邊日同邊個做嘅野都會分得好清楚,唔會撈亂。
佢會攬住我隻手,之後好快瞓著。。。我!!哈哈哈。
佢就好乖喺我身邊,唔會嘈,過一陣就自己瞓著!
爸爸就會入嚟搬返佢去床仔

講完一大輪,就係想講雖然冇哂自己嘅時間,
不過真係好sweet,好溫馨,好開心
如果小檬之後要瞓細房,雖然繼續陪瞓完全冇好黐身嘅感覺, 
係咪趁呢個機會比佢試吓自己瞓?? 

唔知佢會唔會新C坑都鍾意新床?定係唔鍾意要瞓返我地張床??
我過去陪佢繼續sweet?定係係時候比佢試吓自己瞓? 
我諗如果新鮮可以比佢試吓, 都可能會肯自己瞓,
如果唔得先繼續陪吓佢一段時間。

已經買咗巴斯光年床單同新枕頭比佢
(賣床單姐姐推介呢隻枕頭)


希望佢鍾意瞓新床

20 則留言:

  1. 試吓喺新床講故事直到佢瞓著啦, 咁咪唔使搬囉, 第一次可以講吓關於新床仔, 巴斯床單, 同有個小朋友有新地方覺覺豬嘅故事

    回覆刪除
    回覆
    1. 要搬,不過係搬我
      我諗我應該快過佢瞓著,應該係佢同我講 =p

      刪除
  2. sweet 爆呀
    我嘅格言係, 有得陪就陪....尤其係男仔, 大個咗冇得陪訓咁sweet 架喇 T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嘅,都係攬得幾耐得幾耐!!!!!

      刪除
  3. 巧sweet 呀~ 晉到依家都唔肯同我地訓架~
    有好有唔好啦~ 自己訓, 咁你就可以訓得好D~ 小檬又可以獨立D~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都唔係同床架,即係佢瞓著咗就會抱佢返床仔。
      晉晉可能唔想做電燈泡,等你地浪漫啲!

      刪除
  4. 我反而未試過同阿仔同床瞓咁SWEET呀... 佢通常都係在自己張床仔瞓的。我最多陪佢一陣... 我就會消失

    回覆刪除
    回覆
    1. O仔仲係細,我都係小檬好大先夠膽同佢同床。
      不過 過成晚都係得一兩次

      刪除
  5. 我都打算有得陪幾耐就幾耐...
    我仔都晚晚要攬住我手先訓到架
    我都好享受架~
    BTW..我都買左個個枕頭,豬仔都好鍾意..唔會再搶住訓大人枕頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一路都冇用枕頭架,啲人話唔使咁早用,見佢大, 話要有啲野承受吓條頸先好。不過我個仔超反瞓,瞓醒個枕頭都唔知去咗邊

      刪除
  6. 我仔都一樣, 晚晚要我陪係大床訓, 又係要攬住我隻手黎訓~ 佢訓著左我地先抱返佢落BB床~~
    我地都PLAN緊同阿仔換張細床, 不過我估我都會KEEP住俾佢係大床訓, 訓著先抱返佢去細床, 畢竟陪訓既日子真係唔多, 佢大得好快~~ =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。尤其你個仔又特別高,好似感覺好大個

      臨瞓傾吓講吓玩吓攬住手仔瞓著真係好sweet~

      刪除
  7. 想象到個情景都覺得sweet爆呀,小檬好聽話又好乖,我都想肚B咁易瞓著呀,佢瞓前成個喪B咁架@@
    雖然小檬好叻叻,但既然檬媽又enjoy sweet moment,不如慢慢黎,唔洗小檬一次過適應新床+自己瞓呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個喪B咁架 ==> 會扭計?

      刪除
  8. 小檬訓細房夜晚有無人睇住佢? 我都想訓練佢自己訓但又唔捨得, 好矛盾

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一晚有喺下下格,第二晚冇,第三晚婆婆要瞓下下格
      試吓啦。。開始大都要獨立啲

      刪除
  9. 小檬好可愛呀, 會叫你講返假期去過邊做過咩...
    er.....其實...我以前臨訓前都會自己諗下架, 諗完就會好開心咁訓..hahahah~

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇嚟你同小檬好啱傾喎 =D

      刪除
  10. 我勁想訓練Hannah自己訓,佢好煩架!
    其實可能你覺得sweet, 我地要陪訓真係勁難過呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時佢攪好耐都唔瞓都會忟,不過我大部份時間喺佢身邊瞓着先=D

      刪除