6.10.2014

小學派位

近日鬧得火熱話題小學派位,雖然未要親身面對,
但我家都感同身受,因為契仔契女就正是小學派位階段。

契女幸運第一輪已經入到心儀好學校!
契仔就不太理想,爸爸正在努力中!

眼見契仔女爸爸嘅一番感慨,就知道呢關一啲都唔容易過!
爸爸還說終於忍不住。。。眼見這位由細玩大嘅C兄,
突然崩潰,與他情同兄妹嘅我都感到不是味兒!

針唔吉到肉唔知痛,旁人總不明白苦主心情。
”叻仔讀邊間都得,間間出狀元”
這些好說話應該沒有太多人會聽得入耳。

他們兩位都不是怪獸家長,不是要求讀書什麼名校,
不過契仔派到嘅學校太偏遠,
不便婆婆公公接送。因此煩惱。。。
(公公婆婆好堅,沒有工人姐姐湊兩個龍鳳B)

我家的小孩一個2歲多,一個4個月都未夠,
好似唔係好關我地事,其實好快就燒到嚟。。。
突然間,都覺得自己對教育呢part下得太少苦功,
了解得太少
(所以從來不見我有post學校排行榜..etc那些資料,
總有更強的家長已經分享)

經歷過N班interview也好像好大件事嘅時候,
應該想像到我地將來要接受嘅挑戰,承受嘅壓力有幾大!
當你預料到將來會面對的問題時, 
開始明白怪獸家長都係被迫成的....

40 則留言:

  1. 學校遠...可唔可以搭校車?如果只係外圍因素的話, 總有方法解決... 最怕係家長自己執著仔女一定要入名校, 咁就難搞D...

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該有,不過都總想搵到啲近啲又好嘅,有邊個唔想仔女入到好學校吖!
      有時執著都冇能為力架。。。好唏噓

      刪除
  2. 有時電視見到啲家長喊晒, 真係眼濕濕睇到好陰公, 呢啲真係要為人父母先會明
    唔好話學位, 依家搵支水痘針都難呀
    the city is dying

    回覆刪除
    回覆

    1. 唉。。。真係人都癲

      刪除
    2. 搭咀,水痘針試吓call屋企附近康健診所睇吓有無貨,我同tarebaby媽咪之前都係打去康健問,一星期就有貨啦

      刪除
    3. 好的, 唔該燒腩媽^^

      刪除
    4. 係呀係呀, 我都係跟艾菲, 打去診所訂, 好快就有貨嫁啦~

      刪除
  3. 雖然都未燒到我度, 但澳門這邊托兒所(類似香港N班)情況都差不多. 有個朋友既bb抽到離島一間托兒所, 搭巴士去要19個站, 回程18個站, 諗起都想喊

    回覆刪除
  4. 唉, 真係好感慨~

    回覆刪除
  5. 我睇到個心都有D寒~ 如果供得起佢地, 想試下直資/私校先~ 希望in 到有個backup, 再睇下有冇得大抽獎~
    總覺得輸比運氣, 真係好唔抵........

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係好唔明,要讀邊間係要靠運氣? 最慘就係未必考到,我都好驚第時喊果個係我。。嗚嗚。。我地大家要互相支持呀。。

      刪除
  6. 今次的小一放榜對我的衝擊都好大(有時間都會想寫吓),話就話O仔只有半歲大;升小好似仲有好遙遠咁樣。但眼見親友們人人叩頭叩門,四圍撲,好得人驚。
    好快,我也要開始為O仔打算了... 有時... 唔到我唔緊張。要如何在當中取得平衡呢?這才是學問呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。唔做又唔係,太過自己都頂唔住。盡吓人事啦

      刪除
  7. 兄弟姊妹無得加分? 試下去信要求, btw 派位方式我都仲係MO 查查><

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係一舊雲@@

      刪除
    2. 好複雜架..我聽我D同事講..講得好詳細我都仲係一舊雲

      刪除
  8. 呢d大抽獎嘅遊戲我通常都唔多好彩個個.
    希望幾年後, 我唔會係喊個個啦.
    唉...不過睇完你篇blog都真係開始擔心~

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇吓睇吓比啲心理準備自己先

      刪除
  9. 我都好擔心,唉!我睇新聞只有無奈,突然都打消左想生第二個嘅念頭!

    回覆刪除
  10. 龍鳳B因為方便家長照顧關係多數派同一間㗎喎,我識朋友對孖仔好多年前都係派同一間學校,點解兩個小朋友會派唔同學校?去教育局或者學校問吓好喎﹗

    我睇完新聞都好擔心他日喊個會唔會係我,或者真係要第一輪自己揀時降低要求揀D容易入嘅就算,又可能去搵D讀得起嘅直資學校做backup先掂

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹妹去咗學女校呀。。所以哥哥應該去唔到。我諗到時我地都要見步行步

      刪除
  11. 的確係好有同感好擔心,小學大抽獎,如果要揾私小做backup , 幼稚園要揾間名氣大程度深的了,才有機會考入,見友人囡囡讀st. Catherine , (Kelly Chen果間),小學都只考到真道(新私小),幼稚園已經要鋪路,自問唔係咩有錢人,只好接受現實,等大抽獎算了,如果供得起可以考慮IB課程,例如啟思小學

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果要揾私小做backup , 幼稚園要揾間名氣大程度深的了/ 果供得起可以考慮IB課程,例如啟思小學 ==> 你講嘅我全部都唔知,同未去了解。。我真係一個懶媽媽嚟 =p

      刪除
  12. 小學個GAME真係好難玩架,所以我黎緊會主力報一條龍O既幼稚園~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都應該會,可能又做同學喇。。哈哈

      刪除
    2. 有錢人,祝成功考入

      刪除
    3. 點解一條龍嘅學校就係有錢人嘅? 唔係民生培正果啲咩?C喇。。我係咪搭錯咀呀?

      刪除
  13. 真係好令人擔心, 講真而家入幼稚園都會緊張一大輪, 相信到時升小一肯定會頭都暈埋!
    BTW, 我個FD生左3個, 家姐大抽獎入到"油天", 而家順應2個細佬入埋, 佢真係放下心頭大石!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀哥哥照,真係唔同啲架

      刪除
  14. 我老公家裡有小朋友,明明住元朗就派到天水圍!因為元朗有啲學位畀左雙非!最過份係雙非跟本唔想要屯門元朗嘅學位!教育局有無用腦去諗架,我知道真係好嬲呀!小朋友父母並不是怪獸家長,只想要一間近少少嘅小學都咁難?要一個6歲小朋友每天用兩小時來回學校,怎能讀好書?!依家又要卜去叩門!最嬲係政府唔係應該諗左我地本地香港人先咩?呢個大抽獎system邊個諗架!我個仔第時會唔會又派去天水圍?!真係愈講愈慶呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港自己啲人已經派到立立亂,仲要顧埋班雙非,真係火都嚟! 我諗係我地啲香港朋友去告政府就真

      刪除
  15. 睇見新聞都開始驚定,原來檬媽契仔唔係求名校都要咁樣撲學校,希望c兄可以搵到學校啦,最好兩個小朋友都可以入同一間,咁老人家湊都唔洗咁辛苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹妹好彩first round 已經有心儀學校收,因為係女校,所以哥哥冇份

      刪除
  16. Gen 媽呢篇blog大家都好有共嗚呀, 因為覺得就黎燒到埋身, 同埋一如其名"大抽獎", 自己控制唔到, 只係睇彩數, 好冇安全感呀...

    我仲未好搞清到時 (應該係升K3時報名掛) 係咩情況!

    回覆刪除
  17. 睇到新聞果下真係火都黎埋!佢地果班雙非係咁話唔公平,
    香港最唔公平就係俾你地呢班無證落黎生仔仲可以有埋學位囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲新聞真係睇到火到嚟!
      我都唔明點解......

      刪除