1.14.2015

澳門去飲之旅 2

第二日,我都好似冇咩瞓過嘅
(留意唔知道點解爸爸係唔會受影響嘅!)

初時計劃去完睇熊貓就同個婆婆同公公嘅朋友飲茶,
後來meme more more嘅我地又遲咗,
終於走咗去food court 就算。
跟住行吓


影吓相,比人呃吓電郵地址


就搭車出去同叔叔EE飲茶。
(呢個叔叔喺澳門以前係踩單車比賽嘅(可能係澳門黃金寶)
小檬公公工作關係認識咗又做咗好朋友

約咗喺六棉,舊派酒樓,


sweet +呆 + 傻

小檬再一次被睡魔急call,都係爬喺到瞓!


食完就搭車去熊貓館。


細膽豬,咁企都話驚


一早知都唔多野睇,不過已經冇咩地方啱小朋友。
所以都照去。12歲以下/長者免費, 大人$20
淨係入去睇熊貓先要比錢

兩隻熊貓叫開開心心

不過而家得返一隻,因為心心C咗


婆婆喺酒店買咗呢隻功夫熊貓比小檬
佢係都要帶埋一齊睇熊貓

湊仔團隊(姐姐揸機)


妹妹豬勉強可以挨住企影到相


熊貓啱食完野,爬咗喺到。


妹妹都唔知睇咩,不過照影張相做證
唔想第時大咗話我淨係帶哥哥去


呢隻熊貓好似比起香港近啲


睇完睇埋其他動物
有鸚鵡/猴子(唔知咩猩猩)/狸貓。。。
仲有兩隻入嚟偷野食嘅老鼠








小檬特別鍾情呢啲狸貓。
因為喺Madagascar 嘅卡通人物之一




熊貓管理員

好似~

玩埋滑梯就走。


走去碼頭用貯物櫃寄存行李之後先再出返市區,
走去食冇耐冇食嘅牛雜(又係牛!)
點知冇開?!定係冇咗?

本來諗住周圍行吓,點知落雨。我地就再戰蝦子麵喇,
果間又有牛肚,又食。
呢個時候妹妹豬又肚餓,今日已經冇哂粥晏晝都係食吓啲包包,
同飲奶。走去買碗白粥比佢啦,
點知係搵唔到嘅,行吓行吓唯有買條蕉比佢食吓。
可能佢係"咕哩底"要有飯氣到肚,
都係唔夠飽,又嘈過。
於是我地就提早少少去到坤記(我最愛嘅牛尾)
喺隔離買碗白粥比佢食。其實我地食完間蝦子麵唔夠半個鐘。
不過我太耐冇食喇。。咩都食得落!
妹妹豬食完有扭吓眼瞓,唔鍾意坐定定,同佢喺隔離睇吓玩具喇!
小檬地食完睇一陣就走,初頭佢唔肯走,
不過應承睇多一次就真係對現承諾肯走,真係抵讚!!

好順利截到的士去碼頭,本來臨上船瞓咗嘅妹妹豬,
因為太重,要過手比爸爸,過咗三陣,
突然醒咗($)%*)%@#%&#)
上到船就癲咗咁喊。。。。變咗哭鬧BB。
好令人討厭果隻,婆婆/姐姐/我三個輪流抱都唔得。
比個電子奶咀靜咗一陣,不過好快又嘈過!
我相信啲人嘅FB status 應該會講緊我地!
連姐姐都話"you stay at home喇~"

"兩隻小豬去旅行"呢個標籤短時間內應該變成
"一隻小豬去旅行!"

2 則留言:

  1. 咦,原來仲有其他動物架?!
    我都好怕bb喺船上喊,不過妹妹豬大少少會好啲架啦,媽媽唔好賴低佢啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。同哥哥對比真係加埋除二我都OK
      我唔想搔擾到其他人,如果唔轉手應該繼續瞓會好啲。都係我唔好,我應該頂住

      刪除