1.09.2015

小檬學校勞作

小檬喺學校做好多勞作!

大家應該知道同小朋友做勞作係幾咁麻煩
(可能只係對於我啦!)
所以好佩服亦好多謝學校老師教佢地做咁多勞作,
要應付咁多個小朋友
次次新鮮,用料方法唔同!
最重要係喺學校做,哈哈哈!

返咗學4個月左右就有以下作品。

小檬作品展

油顏色+ 吸印





呢個幾慳水慳力,不過要吸得好,
唔好賴住拖個印都好重要,
喺屋企我見小檬都會印到個圖案花哂



中毒少年?!

太陽眼鏡


中秋燈籠

迷魂掌?!


家庭相架

大筆畫

小檬好鍾意嘅Letterland。
隔一段時間就會畫一個返嚟。
唔同美勞材料都有


海洋生物週時做的
水母

我覺得係火把嚟,
不過小檬話係紅蘿蔔

最勁就係關係於聖誕節嘅就有3個!

聖誕樹

聖誕老人
點解個樣咁惡嘅?

好鍾意呢個
my snow globe 

一大班小朋友一齊喺學校做勞作,
我諗小檬都好開心~

遲啲愈來愈多,仲有妹妹豬果啲,
唔知道我有冇地方儲起哂佢地呢?

14 則留言:

  1. 犀利呀, 相信你要做左玻璃櫃先夠放

    回覆刪除
    回覆
    1. 最弊我連整個玻璃櫃都冇位呢

      刪除
  2. 好多呀~
    我會揀D貼係晉晉房架~

    回覆刪除
  3. 勁呀..你竟然有儲起, 我地有d已經丟左啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有儲,不過都考慮掉唔掉,實在冇位了

      刪除
  4. 你就好,有咁多,我地個D全部塗鴉,完全吾想睇

    回覆刪除
  5. 真係有勁多勞作喎,最好彩既係,全部都係在學校完成先拿回來!他朝瞕瞕有勞作拿回來,我也想學你咁樣存起佢...或者至少影低張相留念丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好彩既係,全部都係在學校完成先拿回來 => 係呀。。媽咪唔使清潔嘛。。哈哈
      儲起佢第時睇返一定好開心

      刪除
  6. 水母靚呀,掛起來真的一點也不失禮呢 ^^
    嘻....儲晒去啦,巨龍 PG 的勞作我都有儲起,睇番真係好得意,哈哈....^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想繼續儲,不過唔知幾時爆滿

      刪除
  7. 弓檬油顏色油得好好呀,肚B油到出晒界架 @@My snow global好靚呀!收番學校啲功課真係好開心,我都有2疊唔捨得掉 XD

    回覆刪除