1.15.2015

B be @ 10M

(呢篇10M打咗好耐都未出到,19/01都嚟緊喇!)

B be 10個月!!
@ 19/12/2014.

雙位數字喇!!

好食得,感覺上好似大食過哥哥。
我地一食野就會行埋嚟

晚上好"曳",大部分時間可以一教瞓到大天光。
如果起咗身,就要我抱,
有晚我病到半C佢都要我抱,又驚傳染佢,我又辛苦,
比爸爸抱吓都唔得,其餘時間就可以,一講到瞓就唔得。
爸爸,你幾時可以同你個今世情人friend啲呀?

陌生人抱要比啲時間等佢望吓睇吓先,唔做足準備就會爆喊。

扶住通屋行喇,有野挨住就可以屋到一陣。

同佢玩已經笑到卡卡聲,自己識用本書同我地返bu bu ja
除咗ba音之外,都發出過ma/mum聲,尤其喺求救嘅時候,
不過對住佢ma呢,佢又ba返你。


識落sofa
小檬哥哥落sofa 嘅英姿到而家媽咪仲好記得,
真係好鍾意佢個pat pat 要擰返正先落。
啱啱睇返原來都係差不多10個月就識,
於是就開始教佢,對比起之前佢今個月好似突然識聽我地講嘅野。
(之前淨係知道我地話佢之後喊)
不過可能啱啱學,有時都會唔記得,
要練習都啲先得

識比野我地喇,雖然係至愛嘅餅餅,但都會比我地

唔好/No
教小朋友盡量由正面出發,不過有時真係好難,
眼見佢擒高攪野,雖然自己睇住,都會叫佢唔好或者no。

一出呢吓no佢就知道,會停咗自己嘅動作,
不過停止一陣忍唔住又攪過!

大汗豬,瞓醒成頭濕哂

扶住企同行

有新鞋著!不過其實係哥哥嘅鞋仔


唔鍾意坐網床,好似有鱷魚咬咁,一放即刻要上返嚟,好難得呢吓肯坐!
歷史時刻,梗係要影低佢!!
而家網床已經完成使命!提早退休,好在小檬都肯坐,唔係我張網就白買

Pam EE整嘅cookie 好好食呀!!
其實佢只係lamlam吓

食完就笑哂

成日變"髮"

表舅父買嘅學行鞋仔,不過太大對

sir.,,,,

"柱"女 BB

咁近梗係去吓參觀麵包廠啦

Melody 呀~~~ 

相信搣紙巾係與生俱來技能吧!

舅父舅母唔知道有冇返呢

同媽媽佈置聖誕樹

同媽媽去飲,啲人話我似公仔喎

好快又嚟11個月喇。。哈哈

14 則留言:

  1. 頭號粉絲要留言~~~~
    B be , 你好可愛呀~~~~蛇仔姨姨好掛住你呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好掛住你同蛇仔明哥哥呀。。快啲上嚟講知道比EE聽啦。。。G do。。。G do

      刪除
  2. B Be就好啦, 咁多頭髮, 我成日都好想幫妹妹變髮架, 可惜佢好似唔識長咁, 唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一段時間之後就好快長架喇

      刪除
  3. 鍾意你的招牌天然呆, 鍾意你的笑容

    回覆刪除
  4. B be同哥哥好似樣呀,佢既成長令我想起昔日的小檬

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺咩?反而我自己成日見又唔覺喎。。都係旁觀者清

      刪除
  5. B be 真得意,好多頭髮,好似洋娃娃呀 ^^
    十個月快樂呀,要健健康康喔 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。好多人啲話佢似公仔

      刪除
  6. 最尾個張媽媽美腿搶哂鏡啦,哈哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 假像嚟架,你見到我真人應該有向下望先搵到我架
      hahahha

      刪除
  7. 其實睇睇下Be b都係勁似媽咪,唔怪得小檬同Be b都係靚仔靚女啦!
    最後張相,畀檬媽美腿搶鏡了 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 婆婆話同我細個時一樣樣喎。。不過有時睇又會似咗爸爸!
      呢個compliment應該比攝影C,我嘅身高都影到腿,攝影C應該記一功

      刪除