1.19.2015

B be @11M

B be 11月喇!

終於追返正日出!
妹妹豬嚟一個大躍進, 今個月真係識多好多野! 
最重要係識得媽媽聲喇,最初係求救時叫媽,之後就要搵我時叫媽。
不過呼佢叫呢。。就會叫爸

超級為食,每縫我地食野,佢都會想食埋一份,咀郁郁。 
呢個月試多好多新野,有時仲唔係好食奶添。
廣州同澳門之旅令我地知道佢冇飯氣到肚係唔飽嘅。

瞓 
之前係貓屎教嘅佢,可能冬天喺床仔暖笠笠,
可以瞓耐啲,有時可以瞓到兩個鐘
明明上個月叻左架..而家夜晚又變返差喇。

九點幾食完Last milk之後,就開始入房瞓,通常十點前會瞓著。
唔知道點解通常到11點到12幾,佢就會醒一醒,
發覺我地唔喺身邊就喊。。。之後就要抱返瞓。

有時三點幾又醒多次!
夜晚爸爸抱永遠唔得。亦唔使旨意放落床自己瞓,
一放低就好似有鱷魚咬咁,起勢攬住你。
不過都有時可以瞓喺大床拍拍佢瞓著先落床仔。

活動能力
扶住牆呀/凳呀通屋行,終於肯用麵包超人車,都可以行哂成間屋,
自己企就兩三秒,好似好懶咁。
之後都有試行一兩步。不過似跳多啲。
落sofa呀。。落大床呀。。完全OK喇。

便便
一至兩日一次,最叻就係通常喺屋企先屙,
姐姐放假呢就等姐姐返嚟先屙。。
可能驚我地手勢唔好!哈哈!

新動作
點樣聽電話? 會放手喺耳仔到
點樣抹鼻架?會用紙巾捽鼻
點咁電視架?會用遙控指住電視
bye bye/錫錫/拍手都識喇。
open close 就識開手合手
識得鼻鼻/頭髮/燈燈

比人話佢就會即刻喊,爸爸例外,會笑=___=
可能佢心諗你都唔係真係鬧我嘅。
頭上夾仔都已經日日夾,都唔鍾意,好多時自己掹咗
頭髮長得好快,又孿,日日髮型都唔同,
不過都係以typhoon no 8 或者 no 10 居多

好鍾意同哥哥玩,小檬一入房佢實跟住入,
而家我地返工或者出門口冇帶佢實喊。
一放工返黎兩個就會笑哂爬嚟(行嚟)我到,好sweet!

之前超級唔比其他人抱嘅佢,而家有野睇行住街或者有野食都可以喇
我就唔使咁辛苦。

Boxing Day!


聖誕節去街街 

成日掹隻襪出嚟玩, 仲要聞臭襪 

我地話好臭好臭呀,佢就笑到咁

唔夾頭夾,再加啲孿,真係有啲成熟喎 

 媽咪同事啲辦,好靚嘅連身裙 

廣州玩具叔叔嚟咗香港,同佢食korean BBQ ! 
餐廳好好,比咗間海景房我地呀!


之後就影吓羊羊

工人姐姐好叻呀。。幫媽咪影到張靚相! 

頂帽冇咩戴過就唔啱喇。。唔同我係大頭妹? 

點樣聽電話架?
喂喂? 搵邊位? 

 大個女,自己坐


snowman

媽媽鍾意同我合照,會顯瘦啲啲.有V面喎


  同noisy Nick 哥哥食飯
佢手機吓嘅我都好似靚啲咁

好似企得好叻,其實要埃住下先得

 去公園,踩三輪

 這是媽媽口中的typhoon no 8


8 則留言:

  1. B Be好cute啊!我個女7個半月都重係得幾條毛,好羡慕B Be的濃密秀髮呢!! 

    回覆刪除
  2. B BE好叻呀! 有哥哥真係唔同D,學野好快!

    回覆刪除
  3. B BE 好得意呀,我都想個囡好似B BE 咁鍾意食~

    回覆刪除
  4. B BE好可愛。女仔多頭髮可以多D造型變化。

    回覆刪除
  5. 好鍾意b be 個8號風樣呀 (心心眼)
    成個日本妹妹咁

    回覆刪除
  6. 點解b be 11個月識咁多野架!包包哥哥真係要好好反思下!!
    typhoon no.8 都好可愛呀!

    回覆刪除
  7. typhoon no 8個張小好好笑,,,好多頭髮呀

    回覆刪除
  8. B be 妹妹好得意最鍾意佢D頭髮!!
    佢好識野, 俾爸爸話就用笑嚟lum佢錫返XD

    回覆刪除