1.08.2015

Hello Kitty 農莊

喺之前一個嘉年華入面認識咗Hello Kitty 農莊。
趁聖誕假期就去玩吓喇!

其實之前已經嚟過一次,我地嚟呢度只係15分鐘左右,
點知短短嘅車程嚟到已經落雨!
好在未入到去, 於是轉戰melody

呢日再嚟就陽光普照由於weekday,所以人唔多

稻草人hello kitty 
有啲惶恐

小檬就淡定好多

吸返個印先

呢個假期先有得玩

地板印滿hello kitty

因為其實呢到唔多野玩, 有kitty就影吓喇

介紹有機耕種

好多生菜呀。。茄子。。。番茄呀

呢到唔大,最主要係餵

睇吓我後面, 叫小檬影張農莊相佢就雞咁腳走咗去

去邊?

就喺兒童遊樂場喇

雖然啲設施有啲污jo,又有啲爛,
不過小檬依然玩得好開心


妹妹雖然未識玩,盡量公平起見,
都比佢坐吓,喺到食吓餅仔


當日以為好凍,著哂重裝上陣,
點知有太陽就好暖!

小檬: 媽媽我曬到開唔到眼呀
(又著又除,可能咁樣凍親。。所以之後病咗)

終於肯走,去餵羊喇
eeeeeeeee

呢到餵羊,好open ,成隻羊喺你面前


可能呢日喺平日,啲羊唔多人餵,
於是小檬餵呢兩隻"餓底羊"時爭食,仲用對角打交添




妹妹豬都有試吓餵,比條草佢真係識餵比隻羊食架

之後就行吓行吓






扮吓食西瓜






叫極都唔笑,仲整鬼個妹


又想放香蕉喇

難得妹妹豬又咁開心

呢刻其實Kitty 用嚟遮太陽




大家玩咗咁耐都休息吓,妹妹食吓奶
哥哥就飲吓果汁


sweet sweet~ 



小檬話呢間喺pluto間屋

隻狗仔住喺度架


原本想行埋隔離個農莊,不過weekday冇開,
之後就走喇!

雖然唔係好多野玩,不過就近我地,又唔多人,
輕鬆行吓都可以嘅!

9 則留言:

  1. 你成日周圍去, 有無帶住姐姐旁身架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係有啦。。佢唔放假嘅時候一定同埋佢去。不過有時姐姐放假,好似細BB gathering , 我地就二鬥二。

      刪除
    2. 妹妹豬好開心呀!你都影到好多相呀!

      刪除
  2. 果日D陽光好靚呀~

    回覆刪除
  3. 哈哈,我見到姐姐係後面餵奶!你就好,我地出去都係2 vs 2, 勁難湊,不過出街又開心d 又時間過得快d!

    回覆刪除
  4. Be b大個囡啦,可以同小檬一齊拍拍企影相,好可愛呀!
    我都好想去Kitty農莊呀,上網睇話好細好快玩完,係咪架?本來想去埋隔離有個摘士多啤梨場,但要蹲低依下老公已經叫我唔洗唸住 T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係唔大,我地冇租地耕種就淨係餵羊,不過我地算近,如果有埋隔離嘅農莊玩都可以接受。呢到唔使踎低,我都係行吓行吓!
      如果諗住摘士多啤利就唔係呢到喇!

      刪除
  5. 我地上星期都去完呀, 唔多野玩~ 不過小寶餵羊又係好開心. HAHA~ 近近地, 都係好選擇~
    B BE拎住西瓜笑到呢~~~~ 真係好SWEET呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。我地去都唔算遠,輕鬆行吓都OK嘅,不過未去嘅朋友唔好expect好大好多野玩

      刪除