1.22.2015

Birthday Cake + Birthday Gift ~ Scooter

雖然小檬生日都未到,
不過星期一就率先切咗第一個蛋糕喇!!
之前收到嫁女餅係cova 餅coupon!終於可以用咗佢

舅母同Pam姐姐咁啱都唔得閒同小檬今個星期切蛋糕,
兩家都約我地星期一,於是唔好煩,一齊啦~
講開先記得原來有次師兄師姐嚟我家食飯呀舅父都咁啱上咗嚟,
即係其實已經見過面

近近地去咗對面酒樓咋,不過都有好處,唔多人
食完飯就係送禮物時間。

小檬一見到舅父舅母份禮物開心到
個口未合埋過!


自由神上身

到Pam姐姐喇,就送咗呢個太陽眼鏡比小檬,
我一直都冇買比佢,有人送就最好!
以前去試會好抵抗,而家就好鍾意,爸爸同佢去VV都話要戴住。

第二朝返學之前都有帶吓

仲有衫仔,妹妹都有份。正合我心意!

媽媽又唔使買~
小檬雖然冇咁興奮,不過都放係自己個身問啱唔啱我著呀??

妹妹豬呢套韓風套裙都係Pam 姐姐送架

切蛋糕時間~
一月之星,相差一日咋!





無理正經嘅小檬

唱完生日歌之後就吹蠟燭~

今年年頭小檬初接觸Scooter呢樣玩意,未接受到。
可能大咗周圍又有小朋友玩,所以係玩具舖比佢玩都肯。

等唔切喇,立即喺酒樓拆嚟玩啦!
食完之後就著急不及待玩scooter。


都控制到啦,未識轉灣~
雖然係細膽豬,不過相信好快上手
多謝舅父舅母

2 則留言:

  1. 咁快就有蛋糕,小檬好幸福呀 ^V^
    預祝小檬生日快樂

    回覆刪除
  2. scooter,我都想買,仲睇緊邊款好……

    你會買頭盔嗎?老公話唔駛買,但好似唔太安全。

    回覆刪除