1.02.2015

2015 Happy New Year !

Happy New Year !!

祝大家2015 身體健康, 生活愉快!!
記得之前說2014是充滿挑戰的一年
(Happy 2014)
感恩所有都很順利

2014 小檬回顧:
過咗兩歳生日,
睇咗Panda/Totoro
去過沙灘/海洋公園/迪迪尼
去咗第二次的澳門,第一次的大陸
開始學校嘅生活,
開心過中秋節/萬勝節/聖誕節!
仲有好多好多...
(妹妹豬嘅回顧就等一歲先一次過啦)

而我們一家呢...
妹妹豬出世,由三人家庭變成四人家庭
請咗工人姐姐,感激對我們一家都好好
小檬多了妹妹一起生活
一家四口慶祝節日,渡過開心時刻
亦多了位舅母愛錫我地

trouble 2不算嚴重嘅小檬,
2015係朋友口中嘅naughty 3
而妹妹豬亦會到一歲會學到好多野

2015
繼續努力喔!!


8 則留言:

  1. Happy new year to 小檬一家 ^^
    小檬乖仔形像太深入民心啦,我想問naughty 3係點naughty法呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔知呀。。。喺一個美國嘅朋友話比我知,佢個仔過完trouble two, 就到naughty three咋,希望唔係真啦!!
      呢個星期小檬唔舒服,超級扭計,好容易喊,好似變咗第二個人咁。。我都好頭痛! 下星期返番學,希望唔好喺咁啦

      刪除
  2. 睇見你一家成長真係溫馨到呢~ 來年繼續SWEET呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. happy new year ~ 大家咁話!

      刪除
  3. 小檬家, happy new year !!
    naughty 3 ...小檬咁乖唔會既...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀。。呢個星期病咗,變得好扭計呀。。

      刪除
  4. Happy New Year ! . 新的一年.. 繼續開開心心.. 身体健康 ... ^_^

    回覆刪除
  5. happy new year! 小檬咁乖,應該唔會有naughty 3!

    回覆刪除